Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

hvordan får man lettest tak i en beta key nå? uten kjøpe fra store :p evt. Er det verdt å kjøpe seg in?

 

En kamerat av meg har sluttet å spille Dota 2. Hvis du har lyst på accounten hans så kan du sende meg en privat melding med din skype konto/brukernavn så gir jeg det til min kamerat slik at du kan overta kontoen hans. Han har ikke tid til å spille dota nå som han går i medisin utdanningen.

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres veldig merkelig ut, google that bitch!

 

Herregud jeg bare roller for tiden; veno tidenes helt!

 

Psyched for The International nå altså. Go mTw!

 

Tar kun random helt på all pick, alltid like spennande og sjå kva det blir :p Litt ekstra gull er jo morro og.

 

The International blir awesome ja, kan lære litt der ^^

Lenke til kommentar

haha, ender vel med at man blir skuffet. ;) Holder meg langt unna allpick-games, liker å prøve å få til en god lineup selv public, då må random draft/captains mode til, tross lang ventetid! Lykkes ikkje alltid, og frustrerende blir det fort der og, men folk er gjerne litt mer villig enn jeg husker fra AP-matcher.

Lenke til kommentar

Det er litt kjipt å få helter som ein eigentlig ikkje kan, men ein lærer jo sånn og. Mot ganske mange spelarar så er det ikkje så viktig å kunne helten perfekt, sunn fornuft hjelper ein lang vei ^^ Sjølv om det er kjedelig å møte ein dyktig invoker, veit jo aldri kva angrep eg får mot meg.

 

Kor lang ventetid er det? Eg har på ap, sd og rd, venter vel mellom 1-3 minutt. Er jo av og til det tar eit par forsøk.

Lenke til kommentar

hvordan får man lettest tak i en beta key nå? uten kjøpe fra store :p evt. Er det verdt å kjøpe seg in?

 

En kamerat av meg har sluttet å spille Dota 2. Hvis du har lyst på accounten hans så kan du sende meg en privat melding med din skype konto/brukernavn så gir jeg det til min kamerat slik at du kan overta kontoen hans. Han har ikke tid til å spille dota nå som han går i medisin utdanningen.

 

sluttet å spille :O

Lenke til kommentar

"Lære seg heltene? Analysere eget spill? Hva er jeg dårlig/god på? Hva kan jeg gjøre med det?" Er utallige ting jeg kan se tilbake på i hvert game som ikke er godt nok fra min side.

 

"Spille mer seriøst? Finne et lag?" Nei, istedet for et spill som setter begrensninger som LoL, får du et spill hvor man selv setter begrensningene i DOTA 2.

 

Battle Points er jo en slags ranking? Forstår virkelig ikke achievement-hysterien jeg altså.

Lenke til kommentar

Om du ikke ser på TI går du glipp av noe :D

Produskjons-kvaliteten er sky høy, Valve gjør det riktig.

 

Synest HoN har en ganske grei ordning, men langt i fra så bra som det kan være. Jeg liker ide'en av brackets hvor du spiller med og mot spillere som er på samme nivå som deg og jeg liker å kunne se statsen til en annen spiller; k/d ratio, w/l ratio og forskjellig annet.

supports kommer aldri til å ha høy KDA, carries kommer alltid til å ha høy KDA, ser ikke vitsen.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...