Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på om dei fortsatt sender ut like mangen invites, mtp at ein nå kan kjøpe seg tilgang via Dota Store

Du får ikke øyeblikkelig tilgang om du kjøper via Steam engang, det jeg har gjort.

 

Ein får det øyeblikkeleg, men det er litt dårleg forklart kvar det havner. Sjølve spelet ligger i din Dota 2 backpack, der du anten kan sende spelet vidare, eller aktivere for deg sjølv.

 

Ein kamerat gjor det samme sjølv, og leita lenge gjennom spel lista si utan hell.

Lenke til kommentar

Nytter jo ikke å spille på europeiske servere. 95% av de jeg møter der snakker russisk -.-

 

Also, er det vanlig for andre at det tar 2-3 min å finne et spill?

 

2-3 min er normalt. Open beta er i September/Desember 2012 ifølge Valve. Fikk et annonse fra Valve om open beta som jeg naturligvis slettet fra eposten min. Og dere må slutte å skylde på russere. Bare fordi dere er mutet så betyr det ikke at de er russere.

Lenke til kommentar

Russere er noen snodige fyrer. De er enten supergode, eller super dårlige. Har dårlig erfaring med dem fra Dota 1, HoN, LoL og L4D. Og de roper alltid ut på russisk overalt, muter dem alle, og ignorer dem når de skriver på russisk. Sjekker chat når det er noe nødvendig der, er det flame, språk jeg ikke forstår forteller jeg dem at slutter de ikke blir det ignore/mute. Eneste minus er at jeg misser miss calls, pings, etc. Men heck, heller det enn det andre imo (derfor du har minimap ^^)

Lenke til kommentar

Russere er noen snodige fyrer. De er enten supergode, eller super dårlige. Har dårlig erfaring med dem fra Dota 1, HoN, LoL og L4D. Og de roper alltid ut på russisk overalt, muter dem alle, og ignorer dem når de skriver på russisk. Sjekker chat når det er noe nødvendig der, er det flame, språk jeg ikke forstår forteller jeg dem at slutter de ikke blir det ignore/mute. Eneste minus er at jeg misser miss calls, pings, etc. Men heck, heller det enn det andre imo (derfor du har minimap ^^)

 

Russere finnes nesten ikke i det hele tatt på Dota 1. Det er mest tyskere! Dessuten så er det Div-League som er det mest populære boten på Dota 1 og det er der alle spiller. Og når jeg logger meg på Hon så ser jeg bare nordiske flagg. Og på LoL så er alle veldig flinke til å flame hverandre på engelsk.

 

Bare fordi Amerikanerne er idioter og klager på russere så er det nødvendigvis ikke russere. Hvem som helst kan være russer og trolle på nettet med russisk skrift. Det er jo bare å bruke google oversetter.

 

Mutet?

 

Mute funksjon I dota 2. Om noen flamer eller syter kan du bare mute vedkommende og spille videre. Mute vil si at du ikke kan lenger høre eller se det vedkommende skriver i chatten. Det er en ignorer funksjon for å ignorere idioter som klager og syter.

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har møtt noen som brukte voice O.o

 

Det er mange som troller rundt med voice! Pleide å bruke voice morpher og snakket i chatten med en sexy jentestemme. Også på profil bilde hadde jeg en playboymodell :tease:

 

Og en gang hadde jeg det morsomt med å trolle at jeg brukte voice morpher og skiftet stemmen min til en liten unge og lot som om jeg var 10 år gammel på nettet :dribble:

 

Du kan være hva som helst på nettet og mange troller later som om de er russiske! Det er mange som bruker voice hvis du har spilt mange nok games. Som f.eks 900 games så finnes det voice snakkere i halvparten.

Lenke til kommentar

Russere er noen snodige fyrer. De er enten supergode, eller super dårlige. Har dårlig erfaring med dem fra Dota 1, HoN, LoL og L4D. Og de roper alltid ut på russisk overalt, muter dem alle, og ignorer dem når de skriver på russisk. Sjekker chat når det er noe nødvendig der, er det flame, språk jeg ikke forstår forteller jeg dem at slutter de ikke blir det ignore/mute. Eneste minus er at jeg misser miss calls, pings, etc. Men heck, heller det enn det andre imo (derfor du har minimap ^^)

 

Russere finnes nesten ikke i det hele tatt på Dota 1. Det er mest tyskere! Dessuten så er det Div-League som er det mest populære boten på Dota 1 og det er der alle spiller. Og når jeg logger meg på Hon så ser jeg bare nordiske flagg. Og på LoL så er alle veldig flinke til å flame hverandre på engelsk.

 

Bare fordi Amerikanerne er idioter og klager på russere så er det nødvendigvis ikke russere. Hvem som helst kan være russer og trolle på nettet med russisk skrift. Det er jo bare å bruke google oversetter.

 

Mutet?

 

Mute funksjon I dota 2. Om noen flamer eller syter kan du bare mute vedkommende og spille videre. Mute vil si at du ikke kan lenger høre eller se det vedkommende skriver i chatten. Det er en ignorer funksjon for å ignorere idioter som klager og syter.

 

Jeg synes jeg bare spiller med russere :D Er ikke noe stress annet enn at jeg ikke forstår hva de skriver til hverandre.

Lenke til kommentar

Til dere som er møter mye russere: Spiller dere på den "svenske" serveren? Den er nemlig beregnet på russere. Spill heller på den continental-europeiske.

 

Jeg spiller bare på EU serveren. Møter nesten bare russere. Veit ikke om søke utvider seg til russland(sverige) når jeg ikke finner noe før etter 3-4 minutter som er vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...