myndighetene Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan 4
Paisley Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Ikke mange minuttene igjen! Regner med dette blir en kort trailer på 30-40sek med mange korte og raske klipp slik den første GTA IV traileren var. Trailer med byen, hovedpersonen(e), de nye bilene, våpnene og andre finesser håper jeg at kommer om ikke alt for lenge
MrL Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 GTA IV suger. "Grand Theft Auto IV's first week performance represents the largest launch in the history of interactive entertainment Nei, du suger. 5
Laland Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Los Angeles! Liker det! Ser ut som om området vi får leke oss på er innmari stort, og det virker mer lekent enn GTA IV. Kjenner jeg er superhypet allerede!
radiohodet Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 GTA IV suger. "Grand Theft Auto IV's first week performance represents the largest launch in the history of interactive entertainmentNei, du suger. Koser deg med den nye Justin Bieber-plata? 3
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Det er en remake av San Andreas Aksjene i Rockstar vil gå opp i skyene.
Northland Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Så bra ut dette! Så faktisk ut som om spillet går litt tilbake til sine røtter igjen. Gleder meg til å se mer.
MrL Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Ser jeg hadde riktig på forrige side ja! Fantastisk
Paisley Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Liker det jeg ser! Godt valg av by, historien virker svært god og spillet ser nydelig ut! Kan ikke vente på spillet:D
Djevelen Marcus Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 San Andreas Revolution!!! Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå