Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor skjer det?


Anbefalte innlegg

Hvordan har det seg at noen faktisk fine jenter finner seg relativt stygge gutter?

 

Hva ser de i en smålubben, ikke noe spesielt sterk gutt som meg? jeg har en utrolig fin kjæreste, hun er tynn, pen, atletisk. Rett og slett perfekt kropp, så hvorfor finne seg en så lite pen gutt som meg?

 

For det første bor jeg et stykke unna, for det andre er det mange, mye penere gutter enn meg som liker henne, og så velger hun meg?

Jeg skjønner faen ikke hva hun ser i meg, hva får jenter til å velge slike gutter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan har det seg at noen faktisk fine jenter finner seg relativt stygge gutter?

 

Hva ser de i en smålubben, ikke noe spesielt sterk gutt som meg? jeg har en utrolig fin kjæreste, hun er tynn, pen, atletisk. Rett og slett perfekt kropp, så hvorfor finne seg en så lite pen gutt som meg?

 

For det første bor jeg et stykke unna, for det andre er det mange, mye penere gutter enn meg som liker henne, og så velger hun meg?

Jeg skjønner faen ikke hva hun ser i meg, hva får jenter til å velge slike gutter?

Pris deg heller lykkelig. Nyt forholdet i stedet for å stille spørsmål.

Endret av SLIguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke spørre henne?

 

Det er det dummeste han gjør. Han burde ikke finne på det engang. Han bør heller fortsette å være seg selv. Og være lykkelig.

Tror du virkelig at hun har vrangforestillinger, og at dersom hun blir spurt vil det gå opp for henne at hun ser bedre ut?

 

Tror nok hun er klar over det fra før liksom.

Endret av Scorpion88
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har jo et utrolig dårlig kroppsbilde da, men jeg har begynt å trene for å få det problemet ut av verden :new_woot: Også sliter jeg med dårlig selvtillit, og er litt "deppa" for tiden.. Men jeg har gode venner som støtter meg :w00t: Er jo selvfølgelig kjempeglad for at hun vil ha meg da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...