Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunna nok fint ha tatt den i bruk i det du tok den ut av esken, så framt det var behov for avklimatisering.

 

 

Den var svært kald da jeg mottok den, men begynte å lade paden alene ca 1 time etter at jeg fikk den en liten stund. Da den begynte å lade kom jo strømmen på å jeg konfigurerte det meste før jeg slo den av. Kort etter satte jeg den i docken å nå har det vel gått ca 10 timer så jeg tror jeg fyrer løs nå å prøver den

Lenke til kommentar

Folkens må bare si med hånden på hjertet at dette er den FETESTE GADGETEN JEG NOEN GANG HAR HATT!.

At GPS ikke funker driter jeg langt i ;), synd.. men jaja visste ikke at den hadde det før jeg kjøpte uansett. Så let's move on.

 

Så langt opplever jeg min som lynrask og alt funker supert (bank i bordet).

 

Jeg kjøpte Tablet primært for å ha noe å gjøre når jeg er ute å reiser, så langt har denne genialt lang batteri tid og det er gull i mine øyne, skjermen er også super.

 

De lange reisene skal bli lettere på kropp og sjel fra nå av, håper jeg.

Endret av darapa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde ikke tid å vente på svar fra noen her inne, så jeg tok likesågodt å oppdaterte via "air" og så langt ser det ut til å ha gått godt.

 

Kjørte et Youtube klipp av Audi A7 (HD) på min Toshiba X500 og Primen og det var fort klart at det var klasseskille på skjermene til Primes fordel, selv om X500n har FHD

Lenke til kommentar

hvordan får man til å bruke en kontroller? har en ps2/ps3/pc kontroll og en ps3 trådløs kontroll. Jeg kobler inn og bare noen knapper funker. Når jeg går inn i et spill er alt snudd på hodet. drar jeg styrespaken til venstre, så går den rett fram etc. må jeg ha en app som setter opp knappefunksjonen? evt hvilken? lurer siden folk har sagt at de bare plugger den inn og alt funker.

Lenke til kommentar

Jeg begynner nå å bli mektig lei og er nå lysten på å benytte meg av angreretten.

 

Svak wifi er nå blitt ett allment problem (se http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1483458 ). Jeg har prøvd å endre på det som endres kan ved det trådløse, men uansett hva jeg gjør er den enda dårlig med en gang jeg går i ett annet rom. Min søsters iPad 2 har ingen lignende problemer.

 

Ved bruk av Speedtest-appen er det noen helt enorme svingninger, både fra test til test og under selve testen også, her snakker vi fra 500 kb/s til 12 kb/s og opp igjen til 900 på noen sekunder. Det samme gjelder under torrent-lasting, noe som alt i alt gjør den ubrukelig som en erstatter for min nåværende laptop.

 

I tillegg har jeg nå støtt på ett annet problem som ikke kan være noe annet enn en defekt. Motoren som jeg (regner med) drifter vibrasjonen er løs. Istedenfor å vibrere lager den nå bare en riste-lyd som best kan forklares som en and som hoster (no joke; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1400681 ).

 

Det jeg da lurer på er hvordan bruk av angreretten foregår? Som nevnt tidligere ville ikke Digital Impuls ha noe i mot at jeg returnerte den. Jeg har all original-emballasje, men f. eks plastikken som er klistret over docken har jeg tatt av og kastet. Vil det være noe problem?

 

edit: Jeg ringte og snakket med en hyggelig kar på salgsavdelingen deres og det ville ikke være ett problem.

Til videre info hadde han, som sist, ikke hørt om noen andre med lignende problemer. Og siden det har blitt populært å nevne s/n kan jeg si at mitt starter på C10KAS

 

Jeg DIGGET tableten ellers, men det blir rett og slett for mye feil og mangler på ett produkt jeg har brukt 5000,- på, spesielt når den ikke kan tilfredstille minstekravet om stabil wifi.

Endret av Phad
Lenke til kommentar

hvordan får man til å bruke en kontroller? har en ps2/ps3/pc kontroll og en ps3 trådløs kontroll. Jeg kobler inn og bare noen knapper funker. Når jeg går inn i et spill er alt snudd på hodet. drar jeg styrespaken til venstre, så går den rett fram etc. må jeg ha en app som setter opp knappefunksjonen? evt hvilken? lurer siden folk har sagt at de bare plugger den inn og alt funker.

 

Du må roote primen, så installere sixaxis fra android market. Med den appen kan du mappe keysa på kontrolleren. Så er det bare å mappe keysa på den emulatoren du vil spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...