Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man kan koble til skriver? (canon pixma 610) enten trådløst eller med usb..

 

Mvh

 

Du kan jo prøve Canon Easy print appen:

 

https://market.android.com/details?id=jp.co.canon.bsd.android.aepp.activity&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImpwLmNvLmNhbm9uLmJzZC5hbmRyb2lkLmFlcHAuYWN0aXZpdHkiXQ..

 

 

Takker, skal sjekke den senere.

Prime'n funker som jobbpc også hvis jeg kan skrive ut med den

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom ny systemoppdatering nå nettopp, som kanskje vil fikse noe/mye av problemene folk har. Det er ny wifi og BT drivere, samt en oppdatert kernel. Blir å teste wifi nå.

 

Edit: Dere som er rooted, husk OTA root keeper hvis dere vil beholde root etter update.

Jeg har ikke fått noen update. Fikk du bedre wifi?

Lenke til kommentar

Jeg har fått en ny update, mulig det bare er US utgavene?

 

slik er status hos meg nå:

 

Før:

Android 4.0.3

GPS 6.9.13

Wi-Fi 6.1.1.17

Bluetooth 9.23

Camera TF201-0x9900

Touch panel MXT-2.0 build-170

Kernel 2.6.39.4 android@MiuMiu #1

Build IML74K.US_epad-9.4.2.11-20120117

Pad EC TF201-PAD-0214

MobileDock TF201-DOCK-0206

 

Etter:

Android 4.0.3

GPS 6.9.13

Wi-Fi 6.1.1.18

Bluetooth 9.26

Camera TF201-0x9900

Touch panel MXT-2.0 build-170

Kernel 2.6.39.4-00001-g034d325 android@MiuMiu #1

Build IML74K.US_epad-9.4.2.13-20120203

Pad EC TF201-PAD-0214

MobileDock TF201-DOCK-020

Lenke til kommentar

Kom ny systemoppdatering nå nettopp, som kanskje vil fikse noe/mye av problemene folk har. Det er ny wifi og BT drivere, samt en oppdatert kernel. Blir å teste wifi nå.

 

Edit: Dere som er rooted, husk OTA root keeper hvis dere vil beholde root etter update.

Jeg har ikke fått noen update. Fikk du bedre wifi?

 

De gir alltid OTA updates først til primes fra USA, så videre til resten av verden noen timer senere. Wifi er ikke noe bedre nei, får fortsatt like elendig fart nede i stua. Men så tror jeg denne updaten ikke hadde som formål å fikse svak wifi heller. Random lockups/reboots/force close og problemer med wifi når bluetooth var på, er ting de har prioritert, og som ser ut til å være bedre med denne updaten.

Lenke til kommentar

Har både testet Chrome på Tablet og speedtest med Prime og SGII nå.

 

På speedtesten kom primen nesten alltid like godt ut på de 3 ulike testede lokasjoner i huset, noen ganger var den bedre. Dette til tross for at WIFI signalet noen ganger viste 2/4 mens SGII viste alltid fullt.

 

Chrome har stort potensiale på Android. Men jeg skjønner fremdeles godt at det kun er BETA.

Lenke til kommentar

Skulle filme i går med den, men oppdaget at det går ikke an å filme sikkelig lenge. Med 1080p tror jeg det var rundt 15 min og med 720p var det rundt 30 min, etter det sluttet den å filme. Er det noen muligheter for å få den til å filme så lenge jeg vil at den skal filme?

 

Skulle også overføre filene over til PCen, men fikk opp en feilmelding. Må man gjøre noe spesielt for å overføre filer?

 

Kan jeg spørre om filene på begge filmene var rett ved 4gb når den Stoppet?

 

 

Er det noen som kan være så grei å laste opp filene fra mappen /system/usr/keylayout enten hit, til dropbox eller annet sted så jeg kunne fått De? Spesielt den som heter asusec.kl og Generic.kl.. Det er for at jeg som kjøpte med utenlandsk dock skal kunne få norske bokstaver :)

 

Takk

 

Tror de største filene var rundt 2Gb. Skal ta å sjekke når jeg kommer hjem, kan også se om jeg finner de filene du prater om

 

Okey, kommet hjem og sjekket. Første gang den kuttet var på 36 min og fil størrelsen var 1,9GB. Dette var 720p. De andre gangene hadde jeg 1080p og første gang den kuttet der var ved en lengde

14 min og 1,89GB

6 min og 807MB

14 min og 1,89GB

 

Er det noe ved at filene ikke kan bli større enn 1,9GB? Og må tableten røres på under filming? Hadde den stående helt i ro, og er temmelig sikker på at den ikke ble rørt i det hele tatt når den ble kuttet ved 6 min.

 

 

Var og så etter mappen /system/usr/keylayout, men kan ikke finne den :blush:

Lenke til kommentar

Du har sikkert ikke rootet og det er derfor du ikke finner den :) Jeg har ingen gode ideer til hva det kan være, skal ikke være noe med 2gb filer, men det er flere som har merket seg at flashminnet på Prime ikke er så bra som det burde vært.

 

Om det er software, eller hardware gjenstår å se da :)

Lenke til kommentar

Hmm, Primen skal støtte både java og flash, men allikevel kommer jeg meg ikke inn på nettbanken. Typisk at Nordea skal ha mobile app kun for iPhone, nesten så dette er grunn nok til å bytte bank :D

 

Nå er det jo en nordea app til android, men med begrenset funksjon. Har brukt den et par ganger.

Krever dog bankid brikka

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg nrk nett tv til å virke?. Har jo flashplayer

 

Dette må vel være første gang i mitt liv at jeg bumper en tråd. Håper jeg forstår bumper riktig da

 

Slo den på.. Tastaturet virker ikke. Hva skal jeg gjøre for å få tastaturet til å virke?

 

Mvh

 

 

 

Har du fått docken til å virke?

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg nrk nett tv til å virke?. Har jo flashplayer

 

Dette må vel være første gang i mitt liv at jeg bumper en tråd. Håper jeg forstår bumper riktig da

 

 

Fungerer fint hos meg. Prøv denne linken. Du må bruke m.nrk.no.

 

Tusen takk for svar

 

Sikkert et dumt spørmål, men må jeg prøve linken fra Primen?.

 

Hadde samme problem med SG2

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar

Jepp, fra primen ja. Desktop utgaven av nrk.no bruker silverlight til å avspille video. Dette kommer android aldri til å støtte, dessverre.

 

Edit: Oppdateringen i dag skal ha gjort ICS mye mer stabilt. Jeg opplevde mye force close og krashes i apps før, men nå merker jeg absolutt ingenting. Apper loader fortere, og ifølge en bruker på XDA så er benchmarks 5-8% raskere enn før. Flere som får bedre rekkevidde på wifi og.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Jepp, fra primen ja. Desktop utgaven av nrk.no bruker silverlight til å avspille video. Dette kommer android aldri til å støtte, dessverre.

 

Edit: Oppdateringen i dag skal ha gjort ICS mye mer stabilt. Jeg opplevde mye force close og krashes i apps før, men nå merker jeg absolutt ingenting. Apper loader fortere, og ifølge en bruker på XDA så er benchmarks 5-8% raskere enn før. Flere som får bedre rekkevidde på wifi og.

 

 

Ok takker så meget igjen kidio, skal prøve det så snart Primen er ferdigladet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...