Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som sliter med spotify sin hopping mellom offline og online? Har forsåvidt spotify på mobilen som jeg alltid har i nærheten, men hadde jo vært greit å ha alt i en maskin..

Gjentar spørsmålet mitt jeg, siden ingen har svart og siden det er kommet en side til med svar etterpå.

Lenke til kommentar

Når skal folk lære og forstå at ASUS fjernet GPS veldig tidlig fra specs? (Lenge før lanseringen i Norge).

 

Allikevel nevner amobil at den har GPS i testen sin.

 

Det er deres problem, ikke ASUS sitt.

 

Det er derfor jeg mener amobil bør oppdatere og forbedre sin test av ATP.

Lenke til kommentar

Når skal folk lære og forstå at ASUS fjernet GPS veldig tidlig fra specs? (Lenge før lanseringen i Norge).

 

Allikevel nevner amobil at den har GPS i testen sin.

 

Det er deres problem, ikke ASUS sitt.

 

Det er derfor jeg mener amobil bør oppdatere og forbedre sin test av ATP.

 

Jeg reagerte på at du sa at de skulle teste GPS på nytt.

Lenke til kommentar

...

Jeg har hatt tf201 i ca 24 timer nå, og jeg har tydligvis vært heldig. Nei, jeg tror egentlig at de som skriver

Så, jeg kan ikke annet enn å anbefale denne tableten. Knallbra sak. Min er også like kjapp som en fjortisjomfru i senga (type gutt).

 

Jeg har samme opplevelse som deg. Syns alt fungerer bra og har lite problemer. Jeg har ikke testet GPS men Wifi fungerer veldig bra.

 

 

Browsing er ikke helt topp men jeg tror jeg må prøve Dolphin browseren. Dette kan sikkert bli bedre med softwareoppdateringer.

 

Til spill fungerer den helt topp.

 

 

Lenke til kommentar

Nå er det ikke at jeg kommer til å bruke gps på denna, men det er utrolig irriterende at det ikke fungerer når en har betalt mye penger for den.

 

Uansett, har kabla litt inni TP og får nå bedre wifi, og hvertfall nok(0 før) satelitter for å få lock.

Lenke til kommentar

Noen som da vet når denne BETA-versjonen erstattes med 301/701 ? er det "andre kvartal" som gjelder ?... som vel fort betyr sommeren her på berget...

 

Tja, ikke sikkert det blir så mye bedre med den, jeg hadde den orginale Transformer'n også - den var et rent mareritt med feil, til slutt fikk jeg touchscreen bug'en med den og da røk den tilbake og ble erstattet med en iPad2 - et nederlag for meg som ikke har den helt store sansen for Apple.

 

Alle TP eiere burde teste en ipad2 forresten, for da merker dere fort hvor jævlig treg og buggete TP'en er... desverre :-(

Lenke til kommentar

Noen som da vet når denne BETA-versjonen erstattes med 301/701 ? er det "andre kvartal" som gjelder ?... som vel fort betyr sommeren her på berget...

Alle TP eiere burde teste en ipad2 forresten, for da merker dere fort hvor jævlig treg og buggete TP'en er... desverre :-(

Ipad 2 er absolutt i en helt annen liga når det kommer til smoothness og kvalitet ja. Det er det ingen som kan si noe på. Men så var det OSet da, som ikke gir brukeren like stor frihet som android. Ellers hadde jeg også lett valgt Ipad 2. ;)

Lenke til kommentar

Det er jo sant, samt att IOS er jo omtrent like avansert som OS'et i minstedattera mi sin Hello Kitty Laptop å da.

 

Det er ikke Android som er hovedproblemet - det er Asus, jeg kjører ICS på min Galaxy S2 og den er lynende kjapp, også min gamle Galaxy S er mye kjappere enn TP med ICS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye av problemene vil nok bli fikset via software - Asus har vært alt for hissige på grøten, jeg skal slutte med å klage over at Samsung er treige med sine oppdateringer, det tar tydeligvis tid å gjøre ting skikkelig.

 

Ikke akkurat min opplevelse med Samsung. Min SGSII med nyeste firmware fra Samsung har et kobbel av problemer:

* Dekning forsvinner, og kommer ikke tilbake før restart, av og til vanskelig å oppdage også, siden jeg ikke fikler med telefonen hele tiden

* Nettleseren force closer hele tiden

* Omtrent daglig, eller minimum et par ganger i uken restarter telefonen av seg selv uten videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...