Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så sinnsykt mye billigere i USA. 492.20 dollar pluss 150 dollar for dock blir 615.25. Gang med 1.25 for å få med norsk moms og legg på ekstra 200 kroner i tollavgift eller hva de svinene kaller det nå om dagen. Da er du oppe i 4697,- og da er det ikke tatt med jetcarrier frakt (vet ikke hvor mye det ligger på). Til sammenligning får du den samme 32gb versjonen MED dock til 4885,-. Da slipper du også å kuke for mye med frakt og moms og du får alle de rettighetene ekstra du har som norsk konsument. For meg blir valget enkelt: jeg kjøper i Norge.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Prisen i norge på 4885 er vel UTEN tastaturet. Den koster tilsvarende 2870 kroner på amazon. Så kommer jo mva og toll og frakt i tillegg. Sparer vel kanskje rundt 7-800 kroner på å få den fra USA når man regner med alle kostnadene tenker jeg. Eller er kanskje prisen i norge inkludert dockingen??

Endret av stue
Lenke til kommentar

Hvis det er uten dock, så oppdages nok dette i god tid før de sendes ut uansett. De som da evnt. har bestilt får vel en mail om at de kan få tilbakebetalt beløpet de har betalt og kansellere ordren, eller velge å beholde ordren. Skjønner ikke hvorfor folk er så utrolig skeptiske til at dette er med dock. Ett sted mellom 4500-5000,- er jo helt spot on med dock. Akkurat der jeg regnet med at prisen ville ligge på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...