Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke det er klart for alle, så vil jeg bare benytte anledningen til å advare folk mot at den kan erstatte en pc på alle områder, bare fordi den har tastatur.

 

Personlig har jeg originalen og er storfornøyd, den er super til surfing og stort sett alt jeg kaster på den. Ser dog at det er mange tilfeller der jeg kommer til kort om jeg sammenligner med en ordinær pc. Office her en feks svært simpelt, og du vil aldri få noe profesjonelt uttrykk på det du produserer med mindre du går innom en pc etterpå. Å bruke Google docs i nettleseren kan du også bare glemme.

Lenke til kommentar

Tror nok at de fleste er klar over at dette ikke er som en pc med f.eks. windows. Nettbrett er vel først og fremst brukt til surfing og underholdning i sofaen eller i farten. Er i hvert fall det eg kommer til å bruke den til. Tastatur sammen med berøringsskjerm gjør at den også er bra egnet til å ta notater i forelesninger. Ser ikke på dette som en fullverdig pc-erstatter, men heller som et enkelt og portabelt supplement til pcen.

Lenke til kommentar

Den kommer nok til å erstatte min laptop, utenom spilling så klart, men det er minimalt på pc for min del. Har tidligere hatt nettpc å var fornøyd med det, selv om den var treg med w7 så dette blir nok knall som pc for meg.

 

Hvordan takler android å skrive ut fra en skriver via wifi?

Lenke til kommentar

 

 

[*]1.2MP front-facing camera

[*]8MP rear camera with LED flash and auto-focus

 

 

 

lurer på når de skal fokusere mer på frontkamera enn bakkamera. kommer ikke til å bruke paden som et kamera akurat, men er greit å ha et ordentlig frontkamera til skype osv.

Endret av oyfug
Lenke til kommentar

Hvis Amerikanerne får kjøpe den til 500 dollar lokalt, vil jeg tro vi kan kjøpe den for rundt 550 dollar + 40 dollar i frakt på ebay/Amazon (USA). Dollar som er tingen nå vettu. ;)

 

Siden release i USA er i Desember engang, betyr det da at den kommer ut i resten av verden i Februar/Mars?

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...