Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det ny dokkingstation?

Alt er nytt ja, men det er ukjent om tastaturet passer med gamle transformer. I førsteposten ser du de bildene som er lekket så langt. Er laget i aluminium som nye asus zenbook.

 

Ser ut til at Asus velger å utsette lanseringen av Prime til desember med Ice Cream Sandwich, noe som betyr at eventen i morgen muligens ikke skjer.

Regner med at eventen fremdeles er i morgen. Har vel aldri vært snakk om lansering da uansett, bare første gang den blir offentlig annonsert. Da den ble vist på all things digital var det bare en liten teaser.

Lenke til kommentar

Ok nå har det kommet masse nytt om nVidia Tegra 3 og en liten nyhet om Transformer Prime.

 

Transformer Prime :

 

Pris: $499

 


  •  
  • Super IPS+ display with 178 degree viewing angles and Gorilla Glass
  • NVIDIA Tegra 3 processor
  • 12 hours of battery life (tablet alone)
  • 18 hours of battery life (with the keyboard dock)
  • 1.2MP front-facing camera
  • 8MP rear camera with LED flash and auto-focus
  • 3.5mm mic/headphone combo jack
  • micro HDMI port
  • micro SD card slot
  • Tablet dimensions: 10.4″ x 7.1″ x 0.33″
  • Tablet weight: 1.29 pounds
  • Dock dimensions: 10.4″ x 7.1″ x 0.41″
  • Dock weight: 1.18 pounds

 

nVidia skryt :

 

http://www.youtube.com/watch?v=2U2r3yKg0Ng

 

http://www.youtube.com/watch?v=C30ShWQm5pI

 

http://www.youtube.com/watch?v=R1qKdBX4-jc

Lenke til kommentar

Engadget skriver:

 

Well, that day has come, and so have the juicy details. We just got word that the tablet will go on sale worldwide in December, starting at $499 with a beefy 32GB of storage, moving up to $599 for a 64GB model. (That signature keyboard dock you see up there will cost $149.)

 

Da er det håp for at den kan kjøpes i desember.

Lenke til kommentar

Regner med at eventen fremdeles er i morgen. Har vel aldri vært snakk om lansering da uansett, bare første gang den blir offentlig annonsert. Da den ble vist på all things digital var det bare en liten teaser.

 

 

En lansering og at den blir offentlig vist for første gang er vel en og samme ting. At den lanseres, betyr ikke at den kjøres i butikkene samme dag. Så vi satser vel på at lanseringen står ved lag og skjer idag og noen uker etterpå så kommer den i butikkhyllene ( I USA ihvertfall...)

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar

Kommer LETT til å velge 64GB modellen + 32gb micro sd kort. Docken blir det vel å vente litt med vil jeg tro, blir fort mye penger det her. Etter å ha lest om batterilevetiden, som forøvrig var mye bedre enn forventet, så bare MÅ jeg ha den. Blir spennende å se hva Ice Cream Sandwich har og tilby, da jeg har har hett en veldig god erfaring med 3.2.

Lenke til kommentar

Kommer LETT til å velge 64GB modellen + 32gb micro sd kort. Docken blir det vel å vente litt med vil jeg tro, blir fort mye penger det her. Etter å ha lest om batterilevetiden, som forøvrig var mye bedre enn forventet, så bare MÅ jeg ha den. Blir spennende å se hva Ice Cream Sandwich har og tilby, da jeg har har hett en veldig god erfaring med 3.2.

Blir vel nesten dyrere å vente med docken. Kjøper du de sammen koster docken 500 og alene koster den 1200 hvis prisen blir samme som orginale transformer.

Lenke til kommentar

Vanilla android betyr bare at det er "ren" android uten f.eks. sense og touchwiz på topp. Asus har kjørt mer eller mindre vanilla med unntak av et par ekstra apps på de tidligere tabsene så regner med de gjør det samme. De er i hvert fall raskt ute med oppdateringer.

 

Det er foreløpig ikke snakk om å lage en 3G-versjon så vidt eg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...