Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blir ekstremt trøtt når jeg drikker alkohol!


KattaErDau

Anbefalte innlegg

Når jeg drikker alkohol blir jeg ofte jævlig trøtt. Kansje ikke trøtt på samme måte som når det sent på kvelden, men får problemer med å holde hodet oppe. Når jeg er på puben er dette et problem, ettersom jeg mange ganger har blitt utkastet for at jeg henger med hodet uten å være spesielt full. Hva skyldes dette? Har snakket med kompiser om saken og jeg er tydeligvis den eneste...

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det slik at alkohol er et sentraldempende stoff, så det er ikke uvanlig at man kan bli trøtt/sløv av alkoholkonsumering. Det kan være en fordel å følge tipset til Kim Spartacus, da slike energidrikker har et høyt innhold av sukker og koffein som tilfører energi.

Lenke til kommentar

Jeg har på en måte det samme problemet. Men det kan ha noe med at man er oppe tidlig på dagen for å gjøre unna jobb eller andre gjøremål som spiller en rolle å.

Prøv å ta en lur midt på dagen, så er du mer uthvilt før du skal ut.

Og det som virkelig har reddet meg er å blande sprit med energidrikke.. det er jo ikke av uten grunn det kalles energidrikke. ;)

Da holder jeg meg oppe til jeg selv gidder å legge meg, eller at kroppen har nådd sitt bristepunkt på antall enheter alkohol og takker for seg.

Lenke til kommentar

Siste innlegg her er key. Selv blir jeg også ekstremt trøtt av spesielt øl og vin. Sprit er det litt bedre med, men det forutsetter at jeg har sovet en liten lur tidligere. Om jeg f. eks skal på fest en fredag så sover jeg litt etter jeg har kommet hjem fra jobb og spist middag. Samme på Lørdager også forsåvidt, hvis ikke er det føkkings umulig å holde seg våken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har det på akkurat samme viset. Dette er primært når jeg drikker øl men også brennevin. Derfor drikker jeg alltid drinker med energidrinker i løpet av kvelden. Pleier også å ta meg kaffe hvis det blir lite "energidrinks" :)

 

Funker fjell, testet sist på Lørdag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...