Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.3 *Ingen post uten bilde!*

hernil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en post uten bilde er flyttet i det sorte hullet til forumet.

Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med rapporterings-knappen og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend".

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Skrevet (endret)

Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare.

Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt.

Way to go bro :roll:

obKSE.jpg

Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig?

Et jeg nettopp lagde selv:

fzc1vs.jpg

Endret av Narsissisten
  • Liker 2
Skrevet

Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt.

obKSE.jpg

Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig?

*Snip*

gtfo.jpg ;)

O9uF1.png

• Liker 3
Skrevet (endret)

obKSE.jpg

*Snip*

gtfo.jpg ;)

O9uF1.png

Svaret ditt var verken morsomt eller framdrivende. Orker ikke krangle, skal prøve å være the better man og drite i å bære nag, men forlater deg med et tips, som er og ikke reagere med sinne på poster du ikke forstår, for så å skjelle ut folk...

2dhejy1.png

Endret av Narsissisten
  • Liker 8
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...