Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha hatt LG2x i snart 1,5 år synes jeg fortsatt den er en knall telefon.

Med riktig rom / BB får de en telefon som varer i flere dager og virkelig tåler en støyt.

Min telefon har falt i bakken utallige ganger uten at det er en ripe i glasset.

Før 2x byttet jeg telefon ca en gang årlig men nå ser jeg overhodet ingen grunn for å kjøpe ny ...

Lenke til kommentar

Han som jobber med CM 9 for LG har nå sluppet en ustøtte preview av CM 9, eller ICS om du vil for telefonen vår. Jeg har testa den siden i dag tidlig og har knapt møtt på noen bugs. Kameraet er ustabilt, men jeg har tatt noen få bilder, t.o.m. panoramabilder. Video fungerer ikke, ikke ta opp video og veldig dårlig på visning av video.Ellers virker alt annet silky smooth.

 

http://rootzwiki.com/topic/18090-cyanogenmod9-for-o2x-and-g2x/

 

Sjekk ut linken over for å teste. LG Optimus 2X er P990, sånn at du laster ned riktig versjon.

 

I tillegg bør du også installere Google apps(gmail, maps, etc.): http://goo-inside.me/gapps

 

Jeg synes batteriet lades litt vel raskt ut, men så har jeg holdt på mye med den nå da...

Lenke til kommentar

En ting som jeg lurer på om noen har funnet en løsning på ennå: mobilen skrur seg av eller låser seg alltid om jeg lader den og skjermen er skrudd av... jeg må ta ut batteriet og boote på nytt for å komme igang igjen. Eneste løsning jeg har funnet er å ha på klokka sin skjermsparer for å holde mobilen levende under ladning.

 

Noen som har samme problemet, evt en løsning?

Lenke til kommentar

Da har jeg også meldt overgang til ICS! Gorgeous, gorgeous, gorgeous! Det eneste jeg har slitt med så langt, sett bort i fra kameraet selvsagt, er at SD-kortet ikke alltid vil mounte. Slet litt med å flashe Gapps (det inkluderer Market!), men fikk til etter noen reboots.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...