Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, når jeg går inn på System settings - om telefonen (ja, det er norsk og engelsk), så står det at jeg har Radioprogramvare 1035.21_20110725. Det tror jeg er nyeste, så jeg trenger ikke flashe nytt? Hvordan finner jeg eventuelt ut om dette er både BB og RIL?

Det er nummeret for BB. 20110725 er nyeste, så vidt jeg vet. RIL finner du med GetRIL, og skulle den ikke matche, laster du enkelt ned en ny en. :cool:

Endret av turbojon123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke hørt noe mer om når stock ICS kommer til O2X. ICS kom akkurat til Samsung SG2, og sammenlignet med når Gingerbread kom på disse to modellene, vil det nok ta noen måneder hvis ikke LG har skjerpet seg.

 

Til dere som har CM9:

Hvor finner man versjonene og oversikt? Finner ingenting på cyanogen sine sider, som ikke er CM7.1.

Hvordan er CM9 fremfor CM7? Tenker da på ytelse, batteri, bugs, funksjonalitet etc.

 

Har nå CM7 Nightly (nyeste), men frister litt å teste ICS. Noen som vet hvordan disse er i forhold til hverandre? :)

Lenke til kommentar

Til dere som har CM9:

Hvor finner man versjonene og oversikt? Finner ingenting på cyanogen sine sider, som ikke er CM7.1.

Hvordan er CM9 fremfor CM7? Tenker da på ytelse, batteri, bugs, funksjonalitet etc.

 

Den mest oppdaterte er vel Owain's Kang (denne jeg bruker), eventuelt Nova HD som er bygd på Owain's rom. RC sin versjon er ikke oppdatert på en stund (det er denne Owain har som utgangspunkt). Disse finnes på XDA.

Har ikke brukt CM7, så sammenligne med denne kan jeg ikke, men i forhold til andre ROM jeg har brukt er ytelsen bra. Bruker ikke mye tunge programmer, men flyt i menyen osv er ihvertfall fullt på høyde med GB.

Batteri med Juicedefender er bra, ca 50-60% igjen etter full dags bruk. Holder på å teste uten Juicedefender nå, og ser jeg klarer nok en full dag, men det minker fort utover kvelden..

 

For mitt bruk merker jeg ingen spesielle bugs med CM9. Den mest kjente er vel manglende hardware accelaration som gjør at f.eks. filming med standard kamera ikke virker (fins andre programmer filming virker med). Jeg kommer ikke til å gå tilbake til GB etter å ha brukt ICS et par uker nå, så kan anbefale deg å teste ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen nytt om når Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) kommer til 2x ?

Blir ikke lenge til. LG Lover ICS i andre kvartal.

 

Det har kommet en ny oppdatering (Uten at jeg egentlig vet hvorfor, siden ICS kommer snart). Jeg vet det høres rart ut, men jeg føler jeg har fått en ny telefon. Alt av det som virket hakkete før er borte, og brukeropplevelsen har gått rett i været. Dessverre har det også kommet med Google+ og Google+ Messanger, men det kan jeg leve med.

 

Den nye musikkspilleren ser også grei ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen nytt om når Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) kommer til 2x ?

Blir ikke lenge til. LG Lover ICS i andre kvartal.

 

Det har kommet en ny oppdatering (Uten at jeg egentlig vet hvorfor, siden ICS kommer snart). Jeg vet det høres rart ut, men jeg føler jeg har fått en ny telefon. Alt av det som virket hakkete før er borte, og brukeropplevelsen har gått rett i været. Dessverre har det også kommet med Google+ og Google+ Messanger, men det kan jeg leve med.

 

Den nye musikkspilleren ser også grei ut.

 

Når kom den oppdateringen ut?

Lenke til kommentar

Er det noen nytt om når Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) kommer til 2x ?

Blir ikke lenge til. LG Lover ICS i andre kvartal.

 

Det har kommet en ny oppdatering (Uten at jeg egentlig vet hvorfor, siden ICS kommer snart). Jeg vet det høres rart ut, men jeg føler jeg har fått en ny telefon. Alt av det som virket hakkete før er borte, og brukeropplevelsen har gått rett i været. Dessverre har det også kommet med Google+ og Google+ Messanger, men det kan jeg leve med.

 

Den nye musikkspilleren ser også grei ut.

 

Ja jøss prøver denne før jeg evt klurer med en modifisering. takk. Som iSyncr og iTunes bruker liker jeg Rocket Player. Venter dog på equalizer.

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Her er det som har blitt fikset i V20q:

 

*Fixed some connection problems with On-Screen Phone after restarting the service

*Fixed a problem due to file corruption which caused the misfire batterystats.bin smartphone

On the “compcache” to improve performance in low availability of RAM

*Fixed some problems in the force close applications preloaded

*Solved the problem of missing USB icon when your smartphone is connected to the PC and press the home button

*Implement the latest security patches Google

*Implemented video chat through Google Talk

*Fast Dormancy enabled with 3G connection active in deep sleep mode to resolve problems of excessive consumption of battery

*Correct operation of the automatic brightness in Camera

*Improved speed and responsiveness of scrolling homescreen launcher LG

*Implemented a fix to prevent memory leaks using the Wi-Fi

*Solved the problem of non-GPS off and fix accendendendo smartphone with GPS off

*Fixed problems connecting to Wi-Fi channels greater than 13

*Google implemented the GMS r9

*Enabled SIP functionality

*Improved recovery of the network after being in an area without coverage

*Fixed some problems that prevented them from making calls with network coverage

*Fixed issues that prevented you to enable or disable the Wi-Fi

*Improved the stability of the smartphone with a patch to the kernel

*Improved lighting of the display after the smartphone awakened from sleep mode, which now takes place more smoothly

*Implemented application Google Music

*Fixed compatibility issues with the call list Bluetooth installed in Ford cars

*Improved battery indicator implementing notches from 5% instead of 20%

*Removed the App Advisor since the service was closed in late 2011

*Added the Google applications and Google + + Messenger

*Implemented the Backup & Restore Google

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...