Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som har problemer med at telefonen kobler seg fra wifi når hdmi kabelen er koblet til??? Er det ingen som bruker hdmi funksjonen eller? :p

Gidder noen å teste?

Testet - og du er ikke alene!

Takk!

Godt å få det bekreftet av andre. :)

 

Testet - WiFi virker her. Bruker WEP kryptiering og CH 11 på Routeren.

Men! Slår jeg av WiFi og slår på igjen kommer det opp "Feil" på WLAN.

Dette har jeg opplevd uten HDMI tilkoblet også!

"Feilen" er der også etter at jeg tar ut HDMI kabelen.

Erfaringen da tidligere var og restarte mobilen. Men det har også hendt seg at det "kommer" seg når jeg prøver en del ganger.

 

Liten mini Update: Etter en restart. Så kunne jeg slå av og på WIFI med HDMI tilkoblet uten problem

 

 

Skal prøve og legge ut en video der jeg viser forskjellen mellom min mobil nå og etter opptateringen.

Det blir senere i dag.

 

Opplever at hvis jeg hører på en stream (musikk) (TuneIn Radio) så detter lyden ut av og til.

Hvis jeg gjør noe krevende så blir det enda værre.

Spesielt ved feks nettsurfing (det er ikke BUFFER problem!!!).

 

Liten update: Dette problemet forsvandt etter en restart.

 

Men det er lengesiden jeg har restartet mobilen! Så skal komme til bunns til dette senere i dag!

 

 

Basebånd: 1035.21_20110223

Kernel: 2.6.32.9

Ver Nummer: FRG83G

LGE-Ver: LGE990-V10a

 

Bruk denne malen når dere snakker om feil:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

[b]Basebånd:[/b] 
[b]Kernel:[/b] 
[b]Ver Nummer:[/b] 
[b]LGE-Ver:[/b] 

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med telefonen etter update? Nå vil verken facebookappen eller market kjøre..

 

 

Prøv og gå inn på appen Market og avinnstaller Market update..

wth? får jo ikke startet den? nvm :)

Endret av kimj_
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med telefonen etter update? Nå vil verken facebookappen eller market kjøre..

 

 

Prøv og gå inn på appen Market og avinnstaller Market update..

wth? får jo ikke startet den? nvm :)

 

hehe... du skal ikke starte den, gå inn på instillinger->applikasjoner->finn market og trykk avinst. market update

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Min virker helt fint etter oppdateringen. Har ikke funnet noe som ikke virker.

 

Det virker som at den bruker en smule mindre batteri faktisk og jeg synes den er raskere i menyene.. Kan selvfølgelig bare være en innbilding, men den brukte bare 6% batteri på 12 timer. Da lå den bare på jobb uten å bli brukt, uten 3g, roaming, blåtann og wlan aktivert.

 

Basebånd:1035.21_20110405

Kernel:2.6.32.9

Ver Nummer:FGR83G

LGE-Ver:PGP990-V10b

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Noen som vet om en måte å få den til å bruke extern SD som standard til å lagre f.eks bilder, nedlastinger, spill, WiMP-offline(!) osv..

 

Når det gjelder å lagre bildene du tar med kameraet så gjør du den instillingen i "settings" i kameramenyen.

Lenke til kommentar

Jeg forstår fortsatt lite av datatrafikkstyringen på Androd.. Det ser ut til at det er aktivitet i de pilene under H merket mitt. Kan da bare anta at det sendes eller mottas data. Men ser ikke helt hvorfor det skal være aktivitet der.

 

Savner muligheten jeg hadde på min N900, som var å stille telefonen slik at alle programmer som ønsket å bruke datatrafikk, måtte spørre meg først om hva jeg evt skulle bruke, 3g eller wifi feks.

 

Noen som kan gi meg litt mer klarhet i dette?

Lenke til kommentar

Du kan skru av at den skal bruke det mobile nettverket i det hele tatt til annet enn å ringe med.

 

På instillinger/trådløse kontroller/mobilt nettverk

 

Så bare slår du av data aktivert og data roaming.

 

Veldig greit da bruker den kun data fra gms nettet om jeg vil det.

 

Om jeg har på surfing med det mobile nettverket så bruker jeg 3d watchdog for å holde oversikten over når det blir brukt noe og hvor mye.

 

Da kan jeg også legge inn en kvote på hvor mye den skal bruke...

Lenke til kommentar

En ting som iriterer meg litt...

 

Når jeg spiller spill og det skjer noe som tlf ringer eller jeg trykker på hjem knappen.. så kan jeg ikke gå tilbake til der jeg var i mange spill...

 

Er det noen måte å gjrøe det på ?

 

Dette er utrolig nok noe jeg savner fra min elgamle dårlige HTC HD

Lenke til kommentar

6% på 12 timer! Jeg har aldri opplevd slikt! Jeg estimerer at hvis mobilen min har WLAN av + 3G avslått (bare 2G, slik at den ikke søker etter 3G (har ikke 3G i bygda)) så varer den i 2 døgn ca.

 

Ca 1% i timen med øyemål sier JuicePlotter.

 

heldig du :)

Under tentamen i dag, jeg satt med mobilen i lomma, brukte den 40 % på 4 timer. Skjønner virkelig hvorfor den sluker strøm så jævlig. Innen kl 3 var det 10 % igjen. Den hadde ligger i standby mellom 7-12, hørte på musikk hjem med spotify 10 min og 3 %. Så skjønner virkelig ingenting nå. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...