Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal hente ut min telefon på postkontoret i neste uke.

Har forstått det slik at smsappen som kommer med telefonen ikke har støtte for norske bokstaver, men at du må holde inne o for å få ø osv.

 

Hvordan har dere her inne løst det? Hvilket alternativ app har dere brukt, og vil dette kødde med evt mottate meldinger eller varsel i forhold til at det native systemet for sms fortsatt vil ligge inne?

 

Takker sålangt!

Det medfølgende keyboardet er helt ok.

Hvis du skriver ord med æøå så kommer disse med i selve ordet.

Du trenger ikke holde inne visse bokstaver.

Feks,skriver du serlig så vil det stå særlig.

Det følger med ordbok/ordforslag og så hvis du skriver feks lost kommer forslaget løst opp og.

 

Ellers finnes det forskjellige tastaturer på market.

Scandinavian Keyboard er et som har æøå.

 

Og det blir ikke noe kødd.Du kan innstallere flere tastaturer hvis du vil og bytte mellom de for å se hva du liker best.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Prøvde legge inn Modaco rom nå, men har tydeligvis nooba skikkelig ut..

 

Boota i recovery, la inn custom rom'en: Telefonen gikk i loop når den skulle boote

Reboota i recovery på nytt, kjørte en restore: Telefonen står fast på LG boot screenen

 

 

 

FAEN.. noen som kan hjelpe?

Ingen grunn til panikk :) Hvis alt skulle henge seg, så er NVflash tingen. Du finner den her: NVflash

 

Edit: Ser nå at det ordnet seg :)

Endret av Stian216
Lenke til kommentar

Installerte nyeste versjon av Madoco rommet, men Gimelish editen 0.9

Fikk dette i score på quadrant.

 

859920.jpeg

 

Fikk 2600 på versjon 0.8.

 

Bruker du noe av LG's programmer da? og blir den vesentlig raskere å bruke også ?

 

Disse programmene er med i rommet, og de eneste jeg bruekr : FM Radio, Spegel, Röstinspelning, Videospelare, Fonts, Memo, Screencapture.

 

Ja etter den siste oppdateringen merket jeg veldig forskjell, spesielt på bruk. Før kunne det hakke igjen litt, alt ettersom, men nå er det borte. Har ikke opplevd engang at telefonen har lagget, verken i nettleser eller utenfor. Så jeg anger absolutt IKKE på at jeg gjorde det. Er rootet også, men gikk opp 500 i score på quadrant fra forrige versjon.

Lenke til kommentar

Et nytt problem med optimus 2x. Telefonen har begynt å henge seg under samtaler. Plutselig så stopper samtalen eller hvis jeg legger på så vil den ikke stoppe ordentlig.. Så i bakgrunnen så kan det se ut som samtalen fortsatt er igang selv om jeg har lagt på. Etter en liten stund så forsvinner den.

 

Noen andre som har problemer med det?

 

Det skjer nesten hver gang nå så veldig irriterende.

Kan nevnes at jeg har rootet den med superoneclick og fjernet noen programmer med titanium backup.

 

Har du ett appkiller program installert? Hvis du har det kan du prøve å slette det å se om ting forbedrer seg?

 

Nei har ikke noe appkiller installert :)

Men har plutselig begynt å fungere ganske greit igjen.. Merkelige greier.

Lenke til kommentar

Installerte nyeste versjon av Madoco rommet, men Gimelish editen 0.9

Fikk dette i score på quadrant.

 

859920.jpeg

 

Fikk 2600 på versjon 0.8.

Nice score! :)

MCR FR9 preview?

Gimelish, hva er det for noe?

 

Edit: Oi, FR10 allerede. Går kjapt det der. Gilgamesh?

Endret av turbojon123
Lenke til kommentar

Nyeste versjonen har litt annet layout, men synes fortsatt det flyter meget bra! Fikk samme score som i FR9, men det var jo i den versjonen Paul fant LGs dårlige koding, men synes Gilgamesh gjør det bra med disse releasene!

 

Link til tråden: http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=37911

 

Anbefales! Har ikke hatt noen problemer med å gjøre dette og har hatt Gilgamesh sin versjon siden han kom med de!

Lenke til kommentar

Da var optimussen ferdig på service, dere kan se saks historikken under.

Det gikk 6 dager fra jeg mottok telefonen til jeg meldte fra om problemene, hvis jeg har oppfattet det riktig så har LG 7 dagers DOA grense? Burde dem ikke da bare sendt ut en ny telefon istedenfor og begynne å bytte hovedkort?

Liker ikke tanken med å en telefon som har vært "operert"

 

 

 

Status Beskrivelse

 

Registrert

28.03.2011 10:58:09

PRI- 00370714835850205080 - utlevert 22/3. Telefonen slår seg av nær som helst av seg sjælv.

M-001Telefonen slår seg av

 

Dokument produsert: Følgebrev

28.03.2011 11:26:29

 

Vare mottatt logistikksenter

04.04.2011 11:41:26

hdmi-kabel, headsett, bruksanvisning, all salgsemballasje

TelefonLaderBatteriAnnet

 

Vare mottatt verksted

05.04.2011 07:07:23

 

Påbegynt

07.04.2011 07:21:20

 

Notat fra verksted

08.04.2011 12:27:24

Att:WorkDescription

Byttet hovedkort testet ok. Nytt imei : #############

 

Ferdig

08.04.2011 11:29:30

Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk nettopp en 2x å leke med fra jobb. Market viser priser i dollar istedenfor kr, går det an å bytte? Låner en se arc også, der heter det marked, og prisen er i kr.

Høres ut som det sitter et Amerikansk simkort i den, simkort fra Tele2 gir svenske priser i marked, siden sentralen til Tele2 ligger i Sverige.

Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk nettopp en 2x å leke med fra jobb. Market viser priser i dollar istedenfor kr, går det an å bytte? Låner en se arc også, der heter det marked, og prisen er i kr.

Høres ut som det sitter et Amerikansk simkort i den, simkort fra Tele2 gir svenske priser i marked, siden sentralen til Tele2 ligger i Sverige.

 

Det er norsk simkort i, netcom. Når jeg åpner google goggles får jeg beskjed om at det mangler støtte for YOUR_LANGUAGE, som tyder på at språk ikke er satt. Klarte å klikke meg ut av veiviseren som dukket opp første gang jeg starta telefonen, og måtte sette språk og tastatur i innstillinger, men ser ikke noe eget valg for land...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...