Gå til innhold

[Løst] trenger forslag til gode nettbutikker


buffy88

Anbefalte innlegg

snart på tide å begynne med juleshopping så nå trenger jeg noen gode forslag til nettbutikker..

 

jeg ser etter butikker som har ting som: kopper som står noe fint eller morsomt på, kalendere med kjendiser eller dyr, t-skjorter med noe morsom tekst på, og div. andre litt morsome ting..

 

butikkene må ha faktura eller postoppkrav

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er galt med god gammeldags springefrabutikktilbutikkifrustrasjonensnødetterdeperfektegaver?

 

Men altså, bare for å nevne nettbutikker jeg har vært innom (ikke nødvendigvis handla i, men kikka på, sånn i det hele tatt) og som jeg kommer på nå/"brainstorming i nattens mulm og mørke":

- Ellos.no

- CDON.com

- Platekompaniet.no

- threadless.com

- Foto.com

- Vistaprint.no

- coolstuff.com

- Bokkilden.no

- Play.com

- fantasipriser.com

- julegaveshop.no

 

.. hvorvidt noen av disse har postoppkrav/faktura aner jeg ikke.

 

Edit: du etterlyser "kopper som står noe fint eller morsomt på, kalendere med kjendiser eller dyr, t-skjorter med noe morsom tekst på, og div. andre litt morsome ting..". Jeg har brukt Foto.com og Vistaprint.no 'seriøse bilde-ting' samt "sånt" som du etterlyser. Det geniale er jo at du kan designe ting selv, og dermed også gjøre ting personlig. Det finnes forøvrig helt sikkert også noen "mug-shops" på nettet av ymse slag. Er sikkert bare å søke.

Endret av Samara
Lenke til kommentar

butikkene må ha faktura eller postoppkrav

Hvorfor det? Hvis ikke du har kredittkort så kan du gå på Narvesen og kjøpe et SpendOn Visa og vips har du kredittkort likevel.

 

seriøst fins det??? det viste jeg ikke, men tusen takk :D nå åpnet det seg plutselig masse muligheter :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva er galt med god gammeldags springefrabutikktilbutikkifrustrasjonensnødetterdeperfektegaver?

 

Men altså, bare for å nevne nettbutikker jeg har vært innom (ikke nødvendigvis handla i, men kikka på, sånn i det hele tatt) og som jeg kommer på nå/"brainstorming i nattens mulm og mørke":

- Ellos.no

- CDON.com

- Platekompaniet.no

- threadless.com

- Foto.com

- Vistaprint.no

- coolstuff.com

- Bokkilden.no

- Play.com

- fantasipriser.com

- julegaveshop.no

 

.. hvorvidt noen av disse har postoppkrav/faktura aner jeg ikke.

 

Edit: du etterlyser "kopper som står noe fint eller morsomt på, kalendere med kjendiser eller dyr, t-skjorter med noe morsom tekst på, og div. andre litt morsome ting..". Jeg har brukt Foto.com og Vistaprint.no 'seriøse bilde-ting' samt "sånt" som du etterlyser. Det geniale er jo at du kan designe ting selv, og dermed også gjøre ting personlig. Det finnes forøvrig helt sikkert også noen "mug-shops" på nettet av ymse slag. Er sikkert bare å søke.

 

takk for alle butikk forslagene..

 

og ja jeg har tenkt å springefrabutikktilbutikkifrustrasjonensnødetterdeperfektegaver fordi det elsker jeg å gjøre :w00t: men jeg har noen litt eldre fettere og kusiner som elsker sånne ting.. og jeg finner liksom ingen sånne type ting i vanlige butikker :hmm:

Lenke til kommentar

jeg ser etter butikker som har ting som: kopper som står noe fint eller morsomt på, kalendere med kjendiser eller dyr, t-skjorter med noe morsom tekst på, og div. andre litt morsome ting..

De fleste fotokjeder har nettsider hvor du kan bestille alle mulige fotogaver. Fotokalendre, t-skjorter, fotobøker, kopper, smykker og alt mulig annet med egne bilder og egenkomponert tekst.

 

Har du en butikk fra kjeden i nærheten kan du også hente i butikken og betale på ønsket måte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...