Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

og "ri" en gutt


Liddie123

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 16 år og en jeg holder på med vil att jeg skal "ri han" jeg har gjort det før men synes ikke selv det var noe stas. så jeg har noen spørsmål for og forbedre det.

 

vil ha svar fra både gutter og jenter men helst skriv hvilket skjønn og hvor gammel du er! :)

 

 

 

 

1. når du rir en gutt, må du gjøre det raskt? er det bedre da?

 

2. vilken vei fåretrekker du att du/dama dama sitter?

 

3. hva er best, og bare gå opp og ned eller fremm og tilbake

 

4. hvor oppreist foretrekker dere att jenta sitter

 

5. skal gutten også gjøre litt arbeid?

 

6. noen andre forslag til hvordan det kan bli bedre??

 

 

 

alle spørsmåla er hva dere fåretrekker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra en jente til en annen: er mange triks man kan lære seg, bare eksperimenter og lytt etter stønnene hans..

Hvilke stønn? :p

Kommunikasjon er alfa omega og spørre her gir TS 0 info om hva typen liker egentlig - det er kun ved å spørre han hun kan få vite det.

 

Egen erfaring er at damer kan verken ri eller suge godt. Det er først etter at man forklarer de hvordan man selv liker det og etter litt trening og repetisjon på hva man liker de begynner å få det til slik jeg vil ha det. Poenget er at de sikkert(?) har sugd og ridd andre der det har fungert bra, men vi er forskjellige og vi liker ikke alle det samme ... der kommer kommunikasjonen inn.

Lenke til kommentar
Fra en jente til en annen: er mange triks man kan lære seg, bare eksperimenter og lytt etter stønnene hans..

Hvilke stønn? :p

Kommunikasjon er alfa omega og spørre her gir TS 0 info om hva typen liker egentlig - det er kun ved å spørre han hun kan få vite det.

 

Det er en ikke-verbal kommunikasjon som har fungert strålende for min del, på flere andre områder enn kun avsugning. Jeg trenger ikke å spørre han, jeg gjør enkelte ting, og holder meg til de som gjør at han stønner høyere, dypere, spenner flere muskler i kroppen, fysiske reaksjoner som kan avsløre om dette er noe han liker eller ei. Mye av menneskelig kommunikasjon er jo ikke verbal overhode,det er selvsagt kos å få skryt senere, selv om jeg ofte bare får ''beklager men det var så deilig at jeg ikke klarte å følge med på hva du gjorde overhode!'' av typen jeg er med nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er en ikke-verbal kommunikasjon som har fungert strålende for min del, på flere andre områder enn kun avsugning. Jeg trenger ikke å spørre han, jeg gjør enkelte ting, og holder meg til de som gjør at han stønner høyere, dypere, spenner flere muskler i kroppen, fysiske reaksjoner som kan avsløre om dette er noe han liker eller ei. Mye av menneskelig kommunikasjon er jo ikke verbal overhode,det er selvsagt kos å få skryt senere, selv om jeg ofte bare får ''beklager men det var så deilig at jeg ikke klarte å følge med på hva du gjorde overhode!'' av typen jeg er med nå.

Der ja .... selv er jeg en ikke-stønner og derfor jeg poengterte, men her har du fått fram poenget og som jeg savner fra mange damer. (sikkert mange damer som savner det fra sin mann også). Så et poeng til BuffyAnneSummers - dette likes ;)

Kjenner man hverandre såpass og man klarer å lese signalene, så er ikke verbal kommunikasjon så nødvendig nei, men det skader heller ikke da. (TS virker ikke på dette nivået(ennå?) og der tror jeg verbal kommunikasjon kan være første steg i riktig retning - kommunikasjonen som er så viktig også ellers i et forhold)

Lenke til kommentar

1. Alt etter humør. Lev deg inn i det. Det som er digg for deg er som regel digg for oss

 

2. Face to face

 

3. Varierende. Bølger er digg, bare pass på å ikke knekk penisen hans ved å bølg for fort

 

4. Intimt: nærme, hardkjør: oppreist

 

5. Bytt på. Jeg oppnår ihvertfall toppfart når jeg kjører på underifra

 

6. Ikke for øyeblikket

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er jente.

 

 

1. når du rir en gutt, må du gjøre det raskt? er det bedre da?

Det varierer. Han liker det både rolig og kjapt, og det er viktig at jeg gjør det på en måte som tilfredsstiller både han og jeg. Derfor veksler jeg mellom rolig og litt kjappere. Begynner gjerne litt rolig, og øker hastigheten litt etter litt.

 

2. vilken vei fåretrekker du att du/dama dama sitter?

Hvorfor må det være en av delene? Man kan begynne i den ene posisjonen og forandre etter hvert ut i akten.

 

3. hva er best, og bare gå opp og ned eller fremm og tilbake

Jeg tror en kombinasjon av de to er ganske bra.

 

4. hvor oppreist foretrekker dere att jenta sitter

Det er litt forskjell på høyden og størrelsen på jenter og gutter, så den tror jeg man må bare finne ut av mellom seg og se hva som passer best. Det er tross alt veldig individuelt.

 

5. skal gutten også gjøre litt arbeid?

Det syns jeg. Han kan f.eks. holde hendene sine rundt hoftene på jenta og "føre" henne slik som han ønsker.

 

6. noen andre forslag til hvordan det kan bli bedre??

Prøv deg fram! ;) Ikke vær redd for å prøve nye ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...