Gå til innhold

Alt om Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til å være storfan av alle spillene i serien til nå er jeg veldig fornøyd. Jeg er fremdeles på level 1, men har klart å danne meg et godt inntrykk av hvordan spillet fungerer, og det tar heller ikke lang tid å lære kontrollene. Er bare å komme med spørsmål om noen har.

 

Du venter vel på CE, Crazy Joe? :p

Lenke til kommentar

Så spillet var bedre enn forventet altså? :)

 

Mer som forventet. Nå vet jeg ikke så mye av hvordan historien blir å utarte seg, men det virker greit til nå. Jeg vet heller ikke om man blir straffet for å drepe mange, men det virker ikke sånn. Man blir straffet for drepe mens andre ser det, la lik bli oppdaget osv. Men når det kommer til drepe/ikke drepe virker det som at spillet gir deg større valgfrihet med tanke på at denne spillestilen skal være helt opp til hver enkelt. Dette er bra, for det er mye man kan bruke som våpen i spillet.

Lenke til kommentar

Leste noe om at objectivene var ofte å drepe vakter, er dette sant?

Leste og at målene i oppdraget ikke hadde mange mulige måter å forlate vår verden på. Er dette noe du kan bekrefte? Eller har bare anmelderen for dårlig fantasi.

 

Forresten Thomas, hvor kjøpte du spillet?

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Jeg fikk det også i dag, har spilt gjennom de 8 første brettene (det er vel ca 20 i alt?). For å si det rett ut, spillet skuffer veldig. Brettene er små og korte, lite fokus på å drepe et mål og komme unna med det. De få oppdragene hvor det faktisk er et mål du kan drepe på tradisjonelt vis ender som regel med flere sekvenser hvor du rømmer fra politiet eller noe sånt. Egentlig minner det mest om Splinter Cell Conviction, bare at du her kan snike litt ved å kle deg ut. Ikke at det fungerer så veldig bra heller, du blir veldig fort oppdaget likevel. Du starter også de fleste brettene til nå med en pistol uten lyddemper.

 

Spillet er kanskje et helt greit snikespill, men som Hitman-spill skuffer det stort. Vil egentlig anbefale folk å vente litt og se det an.

Endret av Buddy Dacote
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...