Gå til innhold

Windows Phone - norske applikasjoner


2new

Anbefalte innlegg

Er vel bare å bruke HTC HUB isteden.. Jeg har også Frost, men har isteden 2 fliser med htc hub sin værmelding..

Frost er (iallfall var) best, og ga værmelding som iallfall var sånn noenlunde til å stole på. I tillegg til mer informasjon. ;)

 

Forecast er vel så bra, om ikke bedre. Det bruker også data fra Yr og har grei kontroll på hvordan flisen skal se ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Gydar: Ikke at det er så mye å klage på, men oppgraderte akkurat til PRO og måtte legge inn alle innstillinger, holdeplasser, etc. på nytt :) Ellers takk for en super app!

Går ut i fra at du da startet med "Trine i Farta", og så kjøpte/lastet du ned "Trine i Farta PRO", og da vil du miste alle innstillinger ja, siden Marketplace anser de om to helt forskjellige applikasjoner, og du vil da faktisk ha to apps på mobilen.

 

Prøver man "Trine i Farta PRO", og så senere bestemmer seg for å kjøpe den, da beholder man innstillinger.

 

Men slikt skal jo helst ikke brukeren behøve å måtte vite om...så jeg har på lista å få laget en generell "backup+restore"-funksjonalitet mot min server. Dette vil være nyttig for alle, men spesielt nyttig for de stakkarne som beta-tester mine apps, for Marketplace behandler hver eneste BETA-versjon som en egen app...så det blir mye oppsett på BETA-testerne uten en slik feature. Kommer ikke med i neste versjon, men "snart".

 

Hyggelig at du liker programmet :)

 

Sitter og fikser på holdeplassbildet akkurat nå...er faktisk en del "snags" som må fikses i det skjermbildet (kan ikke bare være jeg som irriterer meg over de?). Samt få på plass indikasjon av om en t-bane er kort eller lang.

 

Ny versjon om et par uker ;)

Endret av RonnyGydar
Lenke til kommentar

Hm! Så ikke nedbør-tallet, nei. Men flisen blir fint oppdatert. :)

 

Flisen oppdaterer seg vistnok på min telefon også, men mye sjeldnere enn det den gjorde før.

 

Jeg har satt den opp til å vise "Mitt sted" og da kan en jo ikke styre intervallet som en kan under "Der du er".

 

Hva bruker du?

Endret av FOTORALF
Lenke til kommentar

Hm! Så ikke nedbør-tallet, nei. Men flisen blir fint oppdatert. :)

 

Flisen oppdaterer seg vistnok på min telefon også, men mye sjeldnere enn det den gjorde før.

 

Jeg har satt den opp til å vise "Mitt sted" og da kan en jo ikke styre intervallet som en kan under "Der du er".

 

Hva bruker du?

Bruker "Der du er". "Mitt sted" blir vel uansett ikke oppdatert så ofte, værmeldingen blir jo ikke oppdatert så ofte.

 

 

 

Men jeg lurer meg på om flisen ikke blir oppdatert så ofte for meg heller... skal fyre av en ny epost til utvikleren.

Lenke til kommentar

Hm! Så ikke nedbør-tallet, nei. Men flisen blir fint oppdatert. :)

 

Flisen oppdaterer seg vistnok på min telefon også, men mye sjeldnere enn det den gjorde før.

 

Jeg har satt den opp til å vise "Mitt sted" og da kan en jo ikke styre intervallet som en kan under "Der du er".

 

Hva bruker du?

Bruker "Der du er". "Mitt sted" blir vel uansett ikke oppdatert så ofte, værmeldingen blir jo ikke oppdatert så ofte.

 

 

 

Men jeg lurer meg på om flisen ikke blir oppdatert så ofte for meg heller... skal fyre av en ny epost til utvikleren.

 

Vel, på min telefon melder flisen 6 grader og regn, men går en inn i applikasjonen er det kaldere og delvis sol. Fint om du kunne gi en oppsummering av eventuellt svar du får av han her.

Lenke til kommentar

Navn: NavneAppen

Beskrivelse: Det er en app som er laget for Windows Phone. Appen inneholder flere tusen navn, med tilhørende statistikker og beskrivelser om hva navnene betyr. Den har også flere funksjoner for å enkelt finne frem til navn som interesserer deg, lese mer om hva navnet betyr, samt se på statistisk informasjon om bruken av navnet.

Utvikler: ProWebdesign

Pris: Kr. 17,-

Marketplace link: http://bit.ly/yeY6wq

Hjemmeside (med video og info): http://navneappen.prowebdesign.no

Endret av Flusher
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Savner bank apps til WP... Var i kontakt med DnB her og spurte om de kom med en snart. Nei de hadde ikke en gang tenkt på muligheten de...

Hvor mye jobb er det å "konvertere" en app fra Android til WP??

Be dem kikke på app'en til Sparebank1 og mobilnettsidene til Skandiabanken. m.skandiabanken.no fungerer alldeles utmerket, ingen grunn til å ha en egen app. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Savner bank apps til WP... Var i kontakt med DnB her og spurte om de kom med en snart. Nei de hadde ikke en gang tenkt på muligheten de...

Hvor mye jobb er det å "konvertere" en app fra Android til WP??

Jeg har vært i kontakt med DNB i dag, og de har, grunnet stor pågang, besluttet å lage en app til Windows Phone. De sa at det ikke ville ta så lang tid før den er ferdigstilt. Gode nyheter :) I tillegg har jeg mast litt på Skyss (kollektivtrafikk i Bergen), men de var ikke så lette å overtale. Så hvis det er bergensere her som har lyst å hjelpe å pushe på, så send en mail via kontaktskjemaet HER.

Lenke til kommentar

Håper skandiabanken også kan få ut fingeren, og lage en app

Like bra som en app: m.skandiabanken.no

 

Apper for webtjenester er oppskrytt. Jeg ønsker meg at folk heller brukte litt mer tid på de mobile nettstedene, så 1) får vi bedre nettjenester, og 2) slipper maset om støtte for den og den mobile plattformen. Her er det penger å tjene, og kunder å gjøre fornøyde, folkens!

 

 

Lenke til kommentar

Ser at m.dnb.no fungere bra også. Men jeg vil fortsatt foretrekke å ha en app på "skrivebordet". Sikkert en vanesak - er ikke helt klar for at alt skal gå gjennom nettleseren enda :)

1. Det kan du nok bare bli vant til at skal skjer i større og større grad, og 2. mange av bankene sine løsninger er kun wrappere for en mobil nettside likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...