Gå til innhold

Windows Phone - norske applikasjoner


2new

Anbefalte innlegg

1. Det er jeg fullstendig klar over, men jeg synes det er bra at det haler ut. For per i dag liker jeg bedre å ha en app liggende på hjem-skjermen :)

2. Jepp. Hovedfunksjonene i DNB sin web-app og iOS-app er helt identisk, med unntak av at i appen er det litt flere fancy ting man kan gjøre, som man strengt tatt ikke har bruk for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg fullstendig klar over, men jeg synes det er bra at det haler ut. For per i dag liker jeg bedre å ha en app liggende på hjem-skjermen :)

Nei nei, dedikerte apper for webtjenester er en stygg trend og den må dø en rask, men grusom død!

 

Vil du ha "appen" på snarveien, så støtter alle operativsystemer å legge en URL-snarvei på "skrivebordet". :)

Lenke til kommentar

Joda, med på den. Er bare småting, som å slippe å ha statusbaren øverst i Safari som tar plass, og i tillegg er det bl.a. valutakalkulator inkludert i DNB-appen, samt kart som viser nærmeste matvare og DNB-butikker. Men dette er vel noe som kommer i webutgaven på sikt også. Sånn sett kan nettlesere bli brukernes nye skrivebord :)

Lenke til kommentar

Syntes at fokuset bør gå bort fra "bedre og mer apps" for ting som facebook og nettbank og slikt. Fokuset bør heller være "bedre nettlesere" så man bare trenger bokmerke www.facebook.com og www.dnb.no osv. Du driver ikke med apps på pcn for å bruke nettet, hvorfor i gammelerik skal man pushe på med "ønsker meg bedre facebook app" og "trenger dnb app". Ikke engang mobilversjoner bør være nødvendig.

 

På N900 brukte jeg alt på nettet som om det var på PCn. Og alt funka dritbra; mouseovermenyer, dropdown menyer, osvosvosv. Og det er en gammel mobil.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at det meste fungerer via netteleseren, ja, men ikke alltid like fingervennlig. Og det virker ikke som mangfoldet av bedrifter gidder å bruke penger på en god nettleserversjon. Men jeg er helt enig med deg, og det er nok slik fremtiden blir, at det meste går gjennom nettleseren.

Lenke til kommentar

Fingervennlig og fingervennlig... N900 lot deg sveipe fra utenfor skjermen og inn (på venstre side) for å dra ut en musepeker du kunne bruke som... musepeker for hover-menyer og slikt.

 

Men det jeg IKKE fatter er at ingen bruker sirkelzooming (sirkel med klokka med fingeren for å zoome inn gradvis, sirkle mot klokka for å zoome ut gradvis) slik Nokia brukte på N900.

 

Pinch er søtt, men jævla upraktisk. Og doubletap er veldig lite nøyaktig.

 

Og det virker ikke som mangfoldet av bedrifter gidder å bruke penger på en god nettleserversjon.

 

Hvilke bedrifter legger mindre ressurser inn i nettsiden deres enn mobilapplikasjonen?? Alle facebook/twitter/bank/buss/tog/fly apps jeg har sett gjør enten det samme eller oftest MINDRE enn nettsiden lar deg gjøre :s ?

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Fikk svar fra TV2 i dag, angående Sumo.

 

Hei,

 

Vi har fortsatt noen utfordringer med videoleveransen. Vi jobber med saken.

 

Mvh Eva

 

Får håpe det ordner seg så fort som mulig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg får vel ta en liten egen-reklame til her...la ut Finn Folk forrige helg. Og videoen her lyver ikke...den ble faktisk til fordi mutter på 65 hadde fått seg en Lumia 800

 

Mer info om appn med QR-tags og nedlastingsknapper her:

http://www.gydarindustries.com/AppPages/FinnFolk.aspx

 

Oppdatering nr 1 er forøvrig alt på vei ut i Marketplace:

http://www.trineseries.com/versionhistory.aspx?aid=PS&l=NO

 

...sitter forøvrig å jobber med et skikkelig kult spill...men det kommer ikke før til høsten.

Ting tar tid med Gydar dessverre, har kun kvelder og helger til dette her...enn så lenge :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Noen som har prøvd buypass-appen for å logge inn på norsk tipping?

Kommer opp på skjermen, men hopper videre til nytt vindu før det er mulig å skrive inn kode... :-(

 

Noen som har alarm fra Securitas med verisure?

Savner app for å styre alarm, kun til iPhone og Android.

Bli med å mase noen ? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...