Gå til innhold

Windows Phone - norske applikasjoner


2new

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det "kleine" navnet er av historiske grunner, og vil forøvrig endres på "rett tidspunkt".

"Rett tidspunkt" har vi passert for lenge siden. ;)

Jeg synes appene dine er glimrende, men navnene gjør at jeg vegrer meg for å bruke dem.

 

 

Kan du ikke heller kjøpe Trine noen blomster, sjokolade eller en diamantring? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes appene dine er glimrende, men navnene gjør at jeg vegrer meg for å bruke dem.

 

Kan du ikke heller kjøpe Trine noen blomster, sjokolade eller en diamantring? :p

 

Navna er jo ikke akkurat noe jeg gjør "for Trine" da, er slutt på den tiden :)

 

Men jeg har laget en ny tråd, med avstemning.

Så hvis noen har sterke meninger rundt dette, eller noen gode råd/tips...så fyr løs her: avsteming om trineseries

Lenke til kommentar

Lurer på hvor det blir av den NRK appen..

og Telenor appen...

Indeed, Microsoft Norge wake up!

... uhm... Det er ikke Microsoft som lager apper for NRK eller Telenor.

mhm vet, men det var vel de som hadde oversikten over "alle" de norske appsene som skulle komme ut med lanseringen her til lands.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor det blir av den NRK appen..

Tipper en dedikert app til WP7 ikke er veldig høyt prioritert hos nrk:

http://www.digi.no/8...-gaar-for-html5

... og de har jo så uendelig rett når de sier "HTML5 blir deres hovedretning framover". Egentlig ganske fornuftig av NRK. :)

 

Det finnes altfor mange nettjenester der ute som må ha en "app". Sparebank1 sin app er meget bra, men Skandiabanken mobilnettside (m.skandiabanken.no) er minst like bra. :)

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk vil ha apper for nettsider/tjenester som f.eks. Google Reader eller Engadget. Andre ting, som kalkulatorer og spill gir jo mening, men nettsider trenger ikke apper...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...