Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Oktober 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utruleg vakker gravstein

 

Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Utruleg vakker gravstein

 

Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) :)

 

Heilt sant. Det var rart å faktisk berre ta bilete. Eg burde ikkje ha posta det! Takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sommer, sol og 1 oktober - 22 grader på det meste, og temperaturen falt som en stein når sola gikk ned...

 

post-46959-0-27176500-1317505841_thumb.jpg

 

Nikon D700 m/70-200 90mm f.9 1/250 sek 3xSB-900 på 60cm paraply og 1 SB-900 mot reflektor med gullpanel. Små justeringer gjort i Capture NX2, naturlig farge i vannet sola er ett par min unna å gå ned.

Endret av fo2re
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utruleg vakker gravstein

 

Ikke for å være en partypooper nå, men jeg er usikker på hvor god karma det er å publisere bilde av en gravstein der navnet på (og til og med bilde av) avdøde er godt synlig - i hvertfall når avdøde gikk bort i svært ung alder (under 30), det får meg til å anta at det er spesielt tragiske omstendigheter rundt dødsfallet, og at pårørende ikke uten videre ønsker å tilfeldigvis dumpe borti dette bildet. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette og kanskje vil vurdere å fjerne dette bildet fra offentlighetens lys (både her og i september-tråden) :)

 

Heilt sant. Det var rart å faktisk berre ta bilete. Eg burde ikkje ha posta det! Takk!

 

Bilde i seg selv var bra, hva med og viske ut navnet istedenfor ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

To små i fra familien i dag:

 

post-44035-0-17557500-1317549713_thumb.jpg

 

post-44035-0-70147700-1317549732_thumb.jpg

 

 

 

Så dro jeg ut tidlig her i morges, men altfor mye dis og tåke gjorde det umulig å få tatt blide av det jeg hadde tenkt, så det blir et forsøk senere i dag, eller en annen dag i stedet.. Fant noe småtterier som jeg kunne ta bilde av iallefall..

 

post-44035-0-67642000-1317549852_thumb.jpg

 

post-44035-0-21213800-1317549867_thumb.jpg

Lenke til kommentar

han har jo brukt nikon, hva forventer dere ? xD

 

Moroklumpen finnes fortsatt folk hos Canon med sikleskader når D300 og D3 n ble lansert lælælælæææ

hehe, var jo ment som en liten spøk da;)

men nikon har noen fine kameraer, eneste grunnen til at jeg kjører canon er at jeg starta med det og trives med det og ser ingen grunn til å selge alt jeg har for å kjøpe nikon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...