Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke gøy å fly:( kkan jo ikke kjøre rett fram bare vingling konstant. akkurat som om man var full... samme med helikoptrene.

 

 

vurderer å reinstalere spillet da noe må være galt

 

Er jo selvfølgelg ikke noe galt pga. vinglete fly og helikopter, det er rett og slett du som må ha mere trening. Slet med helikopteret litt selv, men fly gikk som en lek. Med mindre du sikter til de kjente probleme PSN-utgaven sliter med? Treg tekstur lasting, hakking og pop-ups etc?

Lenke til kommentar

Hahah Mala, du svarer Luna også fortsetter å snakke om GTA :D Litt morsomt, men kanskje litt feil og, haha. Du skjønte vel grunnen til at Luna spurte det spørsmålet?

Ser den nå! Trodde ett lite sekund der at jeg var i GTA tråden, ettersom jeg nettopp hadde fanen oppe:p

 

Hvem er Luna?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Spiller "The last of us" nå og må si det er virkelig bra så langt! Ble i skikkelig godt humør nå, klarer ikke sove :D Er over et år siden jeg spilte et bra spill sist.

Btw: Skulle laste ned en opdatering til NFS: Most wanted, den er på 2000MB, så tar vel 4-5 timer ifølge PS3en. Har prøvd 3 ganger nå, men hver gang rundt 20% envei kommer det bare en feil har opstått. Nettet er ikke ustabilt heller. Er alene hjemme så er den eneste som er på nett. Og mister det ellers heller aldri, så noen tips til hvordan jeg hadde hatt en sjangs å fått lasta det?! :p Kanskje det finnes en måte som gjør det enklere å laste ned, for eks en metallboks rundt routeren så nettet blir retta mot PS3en, eller flytte PS3en ned og laste ned via kabel?! Hadde det vært noe vits å prøve eller får jeg bare godta å aldri få spillt spillet?! (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...