Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Smålig irriterende at jeg ikke kan spille ps2spillene mine på den. PSX funker vel heller ikke?

edit: Wohoo, det funker faktisk.

Nå må jeg finne ut om jeg kan spille psx på PSPen og så fortsette fra samme save på ps3en.

Endret av Slai
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

noen andre her som har prøvd å innstallere Uncharted 3 fra PS+? Hver gang jeg laster det ned og innstallasjonen er ferdig så forsvinner spillet fra "spill kategorien", det eneste som blir liggende hver gang blir plassert under "spille datatjeneste"..

Hva er det jeg har misforstått/ikke får til, evt noen som har en løsning?

takk for all hjelp

Skrevet (endret)

Må laste ned 2D Movie Pack, samt Multiplayer Free To Play.

Om du allerede har lastet ned Single Player, så prøv å kun laste ned og installere MP-delen, start MP og så skal du kunne gå inn på Campaign derfra.

Endret av Zahl
Skrevet

Takk for tipset, har starta nedlastning av 2D movie pack'en, men jeg finner ikke Multiplayer fila? Burde ikke den og ligge i download lista i ps store?

Skrevet

Den er en standalone-fil. Heter "Uncharted 3 Multiplayer - Free to Play". Søk i PSN, så skal den komme opp.

Skrevet (endret)

Takk igjen! fant den nå, bare 4gb igjen til jeg finner ut om jeg klarer å innstallere det riktig denna gangen :)

Edit: Der fikk jeg endlig starta det, takk for hjelpa :)

Endret av sp3c
Skrevet

Er det stress å få spotify til å fungere på ps3 forresten?

Føler det er mye jeg ikke gjør med ps3en som jeg kanskje bør gjøre.

Skrevet

Nettopp skiftet harddisk på PS3'en. Var som en dans på roser. Veldig enkelt og greit. Noen som vet om det går an å bruke den originale harddisken som sto i PS3'en, til en laptop?

Skrevet

Så nærmere på den nå, og det står "not suitable for laptop computer use". Kanskje noe de bare skriver for at de ikke skal få skylden for noe, eller er det en spesifikk grunn?

Skrevet

Er det ikke enklere å høre spotify på PC'n uansett?

Halve poenget med å kjøpe ps3 var for å få den bærbare ut av stua og inn på kontoret.

Skrevet

Kanskje lettere å bare finne en måte å streame lyd fra mobilen til tv på.

men litt sykt at det ikke er en spotify app når det feks er en netflix app :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...