Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Har hatt min ps3 i over en uke, og må si jeg liker den. Eneste spillet jeg har fått prøvd er Uncharted 2 som er et meget godt spill, men overvurdert med tanke på alle de 10\10erne det har fått. Har laga en liste over ps3-eksklusive spill som skal anskaffes, noen andre som skal føyes til?

 

MGS4

LittleBigPlanet

Ratchet and Clank

God of war collection

Infameous

Killzone 2

Resistanse 2

 

Legg meg gjerne til PSN, nicket mit er ondskapenslord.

 

Demon's Souls. Get it. No exceptions.

 

Jeg kjøpte meg PS3 selv for en drøy måned siden og har handla inn en grei bunte med spill jeg selv skal igjennom. Jeg syns dog ikke Uncharted er overvurdert, det er noen få spill oppgjennom tidene som har fått meg til å gå "WOW" og Uncharted-serien er begge lett nevnt for min del i den kategorien. (Mario/Metroid/Zelda for å nevne andre.)

 

Ellers har jeg hørt Valkyria Chronicles er UTROLIG nice om du liker den sorten, det er ikke helt min greie så jeg har latt vente på meg å bestille det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt min ps3 i over en uke, og må si jeg liker den. Eneste spillet jeg har fått prøvd er Uncharted 2 som er et meget godt spill, men overvurdert med tanke på alle de 10\10erne det har fått. Har laga en liste over ps3-eksklusive spill som skal anskaffes, noen andre som skal føyes til?

 

MGS4

LittleBigPlanet

Ratchet and Clank

God of war collection

Infameous

Killzone 2

Resistanse 2

 

Legg meg gjerne til PSN, nicket mit er ondskapenslord.

 

Uncharted 1 er også eit gangske bra spill. får bedre kjenskap til hovudpersonene.

Lenke til kommentar

Noen tips til et nytt spill? Har spilt gjennom GTA IV for en stund siden, og koseklumpen har siden den gang kun vært brukt til avspilling av video. :blush:

 

Har sett litt rundt, men ikke funnet en døyt som jeg kunne tenkt meg. Så litt på GT 5-prologen, men tror jeg skal vente til the real deal kommer i mars.

 

Liker litt realistiske spill, gjerne innen strategi/simulator-sjangeren.

Endret av RainbowLady
Lenke til kommentar

Er jo flere godbiter der ute, Uncharted 2, Dead Space ikke helt nytt, men meget bra :)

 

Hvis GTA er din type spill så kan du jo teste ut The Saboteur som kom for noen dager siden, har noen elementer ifra spill som Assassin's Creed også, ganske artig har jeg funnet ut etter et par timer med roting.

Lenke til kommentar

Uncharted og Deep Space er sånne spill som jeg himler med øynene til så fort jeg ser coveret. :p Trenger bare høre navnet og jeg vet jeg kjeder meg etter 3 sekunder med dem.

 

Godfather greiene virket dugelig. Har også sniffet litt på Command and Conquer *ettellerannet*, husker jeg likte Command and Conquer: Generals på PC før. Men på en annen side er kanskje sånne spill frustrerende å spille med PS3-kontrollen? :hmm:

 

Er hvertfall stor tilhenger av "moderne Age of Empires"-utgaver, men har ikke sett noe særlig til slike spill på PS3.

 

EDIT: Så nettopp demoen til CaC Red Alert, hørte noe om time travel, kill Einstein, og noe annet spjøk. :nei:

Endret av RainbowLady
Lenke til kommentar

Sakser denne fra BC2 Beta tråden for de intresserte;

Da har eg fått noen timer til med dene herligheten.

 

Dette her kan eg si med en eneste gang, dette blir råbra for min del! Spillet ligger ganske likt opp mot orginalen, men leverer likevel en mye bedre følelse jevnt over :) Alle våpen bærer preg av å vere gjennomarbeidet både på lydsiden og feeling. Grain`en i bildet fra det første er borte og grrafikken er absolutt godjent mtp. det ødeleggbare miljøet man herjer i. En dose AA hadde jo gjort seg,men men.

 

Lydbildet,er i likhet med forgjengeren overlegen alt annet eg har spillt. KZ2 og COD kan bare legge seg paddeflate med en gang. Lydbildet leverer på alle plan, og med ett sourround system er det en fryd å la ørekanalene bli masse penetrert av eksplosjoner,svirrende kuler og distanse ild fra alle hold Det hever intrykket av å vere midt i ragnarokk på en svært hektisk dag, fantastisk!

 

Når man kommer rett fra MW2 spillinga, sliter ihvertfall eg litt med kontrollene i starten. Og når eg i tillegg er tvunget til å spille med DS3 så blir det enda meir intressant :p Neida, det funker fett! Litt tid og alt sitter bra!

 

 

 

Eg ser ihvertfall veldig frem til fullversjonen kommer, ingen tvil om det ihvertfall!

 

Flott tråd forresten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...