Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjenner jeg ble en smule forbannet igår, skulle klare Assassins Creed 2 Trofe'ene 100%, men for å få den ene trofe'en så må man sparke noen mens man flyr i flymaskinen. Og det gjorde jeg sefølgelig ikke når jeg holdt på med oppdraget, dermed må jeg starte helt på nytt om jeg skal klare å få 100% på trofe's :( Dermed blir det ikke 100 % i førsteomgang her.

 

Bare ett lite tips til andre som holder på med ass. creed 2 nå!

 

 

Bra spill forsåvidt, har klart spillet på 100% men ikke trofee's :p

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Skal jo sies at noen av de trofeene kom FRYKTELIG lett for å si det sånn, stort sett de tre første mann får er jo bare tull, i hvertfall nr. 1 og 3. Et sølv trofee for å sette seg i en stol, var flere jeg reagerte på, men husker ikke helt i farten hvilken det var igjen.

 

Tenkte jeg skulle dytte The Saboteur i maskinen nå og teste litt.

Lenke til kommentar
Mener ps3-eksklusiver, altså spill som kun kommer på ps3. Kjøper alle multiplatform-spilla til 360n.

Mhm, var det jeg mente med det jeg skrev. :p

 

Nå er begge spilla du nevnte tilgjengelige på både pc og xbox...

 

Ja, men øverste delen av innlegget.

 

Mener du bare spill som finnes på PS3? Siden nesten alle de der finnes kun på PS3. Uansett, Assassin's Creed II er intet dumt valg. Fallout 3 er også et nydelig spill.
Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Jeg så en nyhet et sted om at Sony holdt på med PS2 emulator på PS3. Eller noe sånt.

 

Noen som har hørt noe om det?

 

De har tatt patent på emulering av PS2 på Intel CELL (som brukes i PS3). Mens talsmann fra Sony har sagt "PS2-støtte på PS3 kommer ALDRI! Ikke forvent dette fra oss!"

 

Har ikke kildene tilgjengelig for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Da kan du ikke spille spill kjøpt fra europa, er vel en del andre begrensinger viss man kobler den til nett og vil jeg tro.

Du veit at PSP spill er sonefrie? UMD filmer har soner. Ellers skal det funket fint, pass på å få en ny lader.

 

Sorry, visste ikke dette. Antok at det var sånn på PSP siden resten av konsollene har regionlåser. Sorry, burde vel egentlig ha sjekket før jeg svarte.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe meg en PS3 i januar. Skal jeg gå på Gamestop og se etter en 2nd gen eller gå for en Slim?

Det er ikke noe forskjell bortsett fra at Slim er dyrere tror jeg. PS2-spill får du ikke spilt på den uansett; det var bare på de aller første maskinene som ble solgt helt i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...