Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er gratis. Kommer flere fremover. Anbefaler å betale for PS+ abonnement. Har fått mange andre kjekke gratis spill. Og mye drit innimellom selvfølgelig.

NB! Blir vel mer riktig å si leie istedet for gratis. Du kan ikke spille de i ettertid hvis PS+ abonnementet ditt går ut.

Skrevet (endret)

Eneste problemet jeg har med PSN+ er at hdd fylles opp alt for fort :)

Må snart dytte i en nye en på +500gb, eller så bør PS4 komme fort som med en STOR disk.

Edit:

Laster ned spill for 900 kroner ++ nå, da er ikke 395 eller hva nå enn PSN+ koster mye penger :)

Endret av Manx
Skrevet (endret)

For artig skyld så sjekket jeg pris på Warhammer: Space marines på Elkjøp, lokal gamestop og xbox live.

Priser varierte fra 249,- til 399,-

Så, da virker ikke knappe 400,- pr. år så ille for pluss. Renegade ops, eller outland har jeg ikke prøvd, men hørt mye bra om så det var en positiv opplevelse å finne de der også.

Oddworld strangers wrath er jo en sjarmerende sak som jeg spilte på første xbox for lenge, lenge siden.

Endret av firberblad
Skrevet

Dama var å handlet div saker idag og kommer hjem med en bursdagsgave til meg litt på forskudd..

post-97018-0-15697900-1339755317_thumb.jpg

:love: :love:

Look at that :D

Skal kjøpe Vita sekundet FF 10 kommer til den

Skrevet

Ang. PS+. Jeg er ikke ute etter å laste ned mest mulig, men å skaffe meg kjente titler til en god penge. Får jeg f.eks. MaxPayne 3 billigere med PS+ (billigere enn 399,- på komplett.no) eller får jeg bare masse skrot billig som jeg mest sannsynlig ikke ville kjøpt uansett?

Skrevet

Du får ikke tilbud på ALT som er i Store'n nei. Men det er veldig mange spill som du får voldsomt god rabatt på og noen spill som er gratis sålenge du har PS+.

Har hatt PS+ i nesten ett år nå og har ikke angret ett eneste sekund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...