Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det ikke er UC3 som blir vist er jeg redd for at det er noe Move-greier. Om jeg skulle håpet på noe ville det vært en ny actioneventyrserie i Zelda-stil, men etter å ha blitt skuffet gang på gang etter å ha blitt lovet PS og Xbox sitt svar på Zelda ... eller andre spill til Nintendo og multikonsoll for den sags skyld (til tross for at mange av dem har vært nokså gode, som Fable, Dark Chronicle, første Wild Arm, Star Fox Adventures, Beyond Good and Evil, osv.), har jeg mistet troen på at det noen gang vil komme.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Hei godtfolk,

 

jeg har en ps3 som trådløst er tilkoblet en linksys WRT54GL. Også tilkoblet linksysen er pcn min som kjører ps3 media server. Jeg sliter med overføringshastigheten, vil dere anbefale meg å se på det eksisterende kablete nettsystemet (jeg har ikke spesifikasjonene på tcpkablene)? Det vil medføre en jobb, fordi forrige eier av huset har lagt det opp anderledes enn de brukte stua, og hvordan vi bruker stua - så må flytte på et dobbelt uttak. I tredje etasje hvor kontoret er, og pcn står, er det ikke uttak i det hele tatt. Men på naborommet er det faktisk ett uttak. Det vil vel gjerne bety at jeg må bore meg inn i veggen og strekke kabelen videre derfra for å få det som jeg vil. Har ikke en million lyst til det, men har mindre lyst på trådløst ikkefungerende sånn som nå.

 

Noen av dere som har måttet gjøre det samme og kan si meg litt om hva jeg kan forvente og trenger?

Lenke til kommentar

Har eg lov å håpe på Starhawk på den annonseringa det er så mykje snakk om? Har gått så mange rykter om det spelet at Sony må ta hintet ein eller anna gong og gje spelarane det dei spøyr om.

 

EDIT: Sjølv om Twisted Metal verkar ut til å vere ein potensiell erstatning.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Men jeg har spilt i flere dager. På søndagen var jeg i level 10 :ermm:

 

Deppss: Er jeg dum eller sier du at du har Gran Turismo 5 (det bilspillet som har blitt utsatt i flere år) hjemme hos deg, men ikke playstation og prøve det på? Hvis dette er tilfellle, kan du for all del låne min! :blush:

 

Det stemmer. :p Du er ikke dum og jeg har heller ikke Playstation 3...

men så har det seg sånn at jeg vil prøve det på min egen kjære PS3... :wee:

Lenke til kommentar

Da har GT5 vært i hus et par dager.

 

Kan si såpass:

 

Spillet - No problem (annet enn nettverk 23./24.)

 

Driving Force GT - Problem med at den bremser 5-10%. Blir løst om man kobler ut pedalene, og setter de inn igjen. Har hittil kun trengt å gjøre dette én gang. Har faktisk ikke kommet tilbake selv etter en restart. Hadde dette problemet i Prologue også.

Edit: Kom tilbake nå helt plutselig i starten av et løp. Var bare å koble fra og til igjen... "Men læll!"

Og etter litt drifting, så begynner jeg nå å høre litt småskumle lyder her.

 

Headtracking med PS Eye...? Hvordan? Den eneste gangen kameraet er aktivert (rødt lys) er i "preview" mode, altså kalibreringen. Og der får jeg et kryss over fleisen og det hele. Men aktiveres ikke in-game...

 

BAH!

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Hvorfor finner jeg ikke kategorien BREMSER i tuning? Det burde da for fanken være der, på lik linje med støtdempere og avstiving av karroseri, nye dekk osv. Driter vel i turbo inntil videre, jeg vil ha en bil som sitter på veien og stopper før svingene.. (GT5) :)

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...