Gå til innhold

Forseglet Batman Begins (Blu-ray) Gies bort.


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår at du bare sender den filmen til meg, så jeg ikke lekker ut en viss barndomshistorie ang. deg, broren din og en veranda.

:whistle:

 

Men fra spøk til revolver, regner jeg nesten med at jeg ikke vinner denne konkurransen, siden jeg kjenner deg alt for godt og om du sendte den til meg, ville kanskje enkelte tolket det som avtalt spill.

Men jeg prøver faen meg for det om!

 

Den blir "hvalfallernedfrahimmelenograketterspruterutavrompapåden" random.

JEg vet ikke med rakettene, men det ser ut som trådstarter gjør det han kan for å levere:

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10039316

Ahhh! Woooh! What’s happening? Who am I? Why am I here? What’s my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay, calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my… well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a… tail! Yeah! Tail! And hey, what’s this roaring sound, whooshing past what I’m suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It’ll do. Yeah, this is really exciting. I’m dizzy with anticipation! Or is it the wind? There’s an awful lot of that now isn’t it? And what’s this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like ‘Ow’, ‘Ownge’, ‘Round’, ‘Ground’! That’s it! Ground! Ha! I wonder if it’ll be friends with me? Hello Ground!

Endret av Cognomen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...