Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Sa at jeg hadde 5, men jeg har ikke reist så mye ennå da. Vurderer å bestille litt billige, men føler at det blir mye mer spennende å dra til forskjellige land for to grunner, spennende og at jeg kan samle ting derfra, kan helt sikkert ramse opp mer men ja gidder ikke :tease:

Er ikke helt blind heller da :p Jeg mente hvor mange energidrikker du har i samlingen din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ha, ha :p

Jeg tror ikke at de bryr seg så mye der nede :p Jeg har sett mange barn der nede som har kjøpt slike ting og det virker som om de ikke bryr seg i det hele tatt. Det virker som om de kun tenker penger, penger, penger. :p

Det tenkte ikke jeg på, selvfølgelig spiller ikke det noen rolle :w00t:

Lenke til kommentar

Tror nok det ja :) Om noen vet om noen som vet om noen som vet om noen som har større så si ifra, er jo det denne tråden er for opprinnelig. Akkurat nå har jeg 1194 forskjellige :)

Jeg bare lurer, sånn c.a hvor mange av de du har nå hvor mange er liksom sånn elskbare :p For sånn 70% av de jeg har smakt så langt smaker svak red bull eller cola smak :p

Lenke til kommentar

Masse å svare på! gøy :)

Jeg bare lurer, sånn c.a hvor mange av de du har nå hvor mange er liksom sånn elskbare :p For sånn 70% av de jeg har smakt så langt smaker svak red bull eller cola smak :p

En god del faktisk, her oppe i Skandinavia har vi mye kjedelig når det gjelder smak men du kan få noen skikkelige opplevelser om du er heldig i europa. Ellers er det meste man får fra USA en helt annen galakse på smak, mye bedre :)

 

Ikke værst!

Skjønner ikke hvordan du får plass til alle de boksene :p

God ingenørkunst :tease: Neida, har plass til Boksene men ikke flaskene, de ligger i kottet.

 

Sett rommet hans ell xD? Han har jo snart ikke synlig vegg, kun energy drikk bokser xD

Stemmer :) Men må spare litt plass over senga så jeg ikke dulter ned i søvne :)

 

Snart må han henge de i taket :p

Hvis han ikke har gjort det aldrede da... :p

Skulle gjerne gjort det, men må ha en ordentlig måte å gjøre det på. De skal liksm henge fast opp-ned

 

Haha, ja hva skal du gjøre crazylazyboy vist du ikke får plass til flere på veggen :p?

Da begynne jeg å prioritere, fjerne bokser som ikke er så kule eller ikke betyr noe og sette inn de nye :) De som blir fjerna kunne da bli oppbevart på brett i kottet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...