Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God side for å bestille en god del energy drikk ifra?

Tenkte først Amazone men er ikke helt sikker på hvordan det blir med frakt og slikt..

Frakt og dyrt blir det uansett. Jeg og flere andre samlere liker den tyske sida http://www.drink4you.de/swshop/ her får du kvalitetsdrikker av de store merkene og spennede typene for samling. Prisene blir høye både på varer og frakt så dette må være om du skal kjøpe en god grunnpakke til samling. Ellers om du er ute etter en og en spessiell boks ville jeg gått for ebay. Der finner du utrolig mye spennende :)

Lenke til kommentar

Er til både smakstesting og kanskje litt samling, men da er det vel best med de pakkene med forskjellige bokser da? slik som Rockst*r pakken med en av hver...men da må jeg nesten ha 2, damn! men det skal vel ordne seg ;)

 

om jeg ikke tar feil, så tror jeg ikke frakten blir så mye mere før du passerer 30 kg igjen, så hadde prøvd og handla litt når du først skal :)

Lenke til kommentar

Tenkte meg at det var en slik grense, virker ikke som at det skal være vanskelig og fylle 30kg ved første runde uansett :p Hvor lang tid tar det da ca før pakken kommer ?

du kan nok regne 5-7 dager fra Tyskland, men man får hope den ikke blir stoppa i toll, jeg har ærlig talt ikke satt meg inn i det fordi jeg allid sender til kontakter i utland og henter der eller får de til å ta med seg :)

Lenke til kommentar

kjøpte en flaske fra Thailand som ble sjekka i tolla - flasken var full, fikk ikke noen problemer annet enn att det var klistra på en lapp at den var blitt sjekket.

 

Om du må betale toll avigiftene kommer vell ann på hva drink4you skriver på pakken (om de er villige til og skrive at det er gave/verdi under 200 kr), vil ikke tro at tolla blir så mistenksom om d4y skriver at varene koster 200 kr for 10 fulle bokser fra Tyskland.

Lenke til kommentar

kjøpte en flaske fra Thailand som ble sjekka i tolla - flasken var full, fikk ikke noen problemer annet enn att det var klistra på en lapp at den var blitt sjekket.

 

Om du må betale toll avigiftene kommer vell ann på hva drink4you skriver på pakken (om de er villige til og skrive at det er gave/verdi under 200 kr), vil ikke tro at tolla blir så mistenksom om d4y skriver at varene koster 200 kr for 10 fulle bokser fra Tyskland.

Den kommer dessverre med full kvitering så det ser de veldig lett om de vil

 

Edit: og den henger i plastlomme på utsiden nettop for det formålet

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...