Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

kjøpte et brett med Life Energy (250ml) til 49 SEK! + pant - det er hva 2 stk 250 ml red bull koster i Norge, og det er nesten den samme smaken.

Jeg kjøpte ikke men så burn moccha 250ml brett til 29kr + pant. Det var vel ingen som kjøpte de pga den spessielle smaken. Jeg angret veldig etterpå for at jeg ikke hamstra litt, er en fantastisk drikk, nå er den så godt som borte i Sverige :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ikke men så burn moccha 250ml brett til 29kr + pant. Det var vel ingen som kjøpte de pga den spessielle smaken. Jeg angret veldig etterpå for at jeg ikke hamstra litt, er en fantastisk drikk, nå er den så godt som borte i Sverige :hrm:

 

og dette er en Burn jeg mangler! har Burn moccha 500ml

Lenke til kommentar

Jeg tenkte det kunne vært gøy å dele bilder av det største merket i min samling som er rockstar. Jeg har ikke samlet spessielt på disse, kjøpt de jeg kommer over, men ikke tatt særbestillinger :) Jeg er nå oppe i 62 rockstar som kommer fra Danmark, Norge, Polen, Spania, Storbrittania, Sverige, Tsjekkia, Tyskland og USA. Merket er ikke veldig kjent i norge fordi det kun selges i kiosker. Men i utlandet er det STORT.

 

post-265549-0-12659900-1379954218_thumb.jpg post-265549-0-46697500-1379954281_thumb.jpgpost-265549-0-18788000-1379954364_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg tenkte det kunne vært gøy å dele bilder av det største merket i min samling som er rockstar. Jeg har ikke samlet spessielt på disse, kjøpt de jeg kommer over, men ikke tatt særbestillinger :) Jeg er nå oppe i 62 rockstar som kommer fra Danmark, Norge, Polen, Spania, Storbrittania, Sverige, Tsjekkia, Tyskland og USA. Merket er ikke veldig kjent i norge fordi det kun selges i kiosker. Men i utlandet er det STORT.

 

attachicon.gif20130922_193338.jpg attachicon.gif20130922_193416.jpgattachicon.gif20130922_224126.jpg

Ahh :p Rockstar er mitt merke as :p Elsker alle rockstarer jeg kommer over omtrent :p har smakt et par for smakte mange før jeg begynte å samle men på den tiden tenkte jeg jo ikke på å samle har vel smakt bare sånn 13-15 stykk men likte så å si alle :)

 

Ha, ha! Jeg har 5 rockstar! :p

Blir mye arbeid for å ta igjen den samlingen din! :p

 

 

Har bare fem jeg også xD

Lenke til kommentar

Ahh :p Rockstar er mitt merke as :p Elsker alle rockstarer jeg kommer over omtrent :p har smakt et par for smakte mange før jeg begynte å samle men på den tiden tenkte jeg jo ikke på å samle har vel smakt bare sånn 13-15 stykk men likte så å si alle :)

 

 

 

Har bare fem jeg også xD

13 her. Hvor mange har du totalt theobvious?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...