Gå til innhold

Spill deg rik i Battlefield 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de setter opp en e-sport hype til konsoll i stedet for PC. Si hva dere vil, men esport er mye mere utbredt på PC enn konsoll, så hvis de vil selge ekstra mye ved å spille på esport-kortet så blir det jo helt vrangt.

 

Nå skal det sies at jeg egentlig ikke ser for meg at BF3 blir noe stort esportspill uansett, men håper BF communityet og DICE kan klare å vise meg feil, jo fler jo bedre. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor bare på konsoll?? Synes det egentlig dette blir for dumt, hvorfor får konsoll mere enn oss PC gamere? -.-

Morsom eller?

PC-spillere får/kan få bedre grafikk, 64 player muligheten osvosv. Så, PC-spillere får "mere" (med mindre du vinner turneringen og blir rik)

 

på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg.

Folk som ikke har råd/gidder å kjøpe pc til 10K (Snakker ikke for meg selv)

Lenke til kommentar

Hehe, var bare jeg som spøkte litt gitt.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte skal bli så dødens seriøse over consoll mot PC "krigen". Jeg har samtlige konsoller, pluss 2 gaming rigger som tar opp det meste av gaming tiden min. Jeg foretrekker helt klart PC over konsoll, men gidder ikke bry meg om hva folk mener om ditt eller datt når det kommer til hva som er best å spille på. Ei gidder jeg rakke ned på konsoll spillere.

 

Folk spiller på hva de liker best, eller rett og slett fordi de spiller lite eller ikke har penger eller lyst i å invistere i en gaming PC.

 

After all, we're all gamers..

Lenke til kommentar

Hvorfor bare på konsoll?? Synes det egentlig dette blir for dumt, hvorfor får konsoll mere enn oss PC gamere? -.-

Morsom eller?

PC-spillere får/kan få bedre grafikk, 64 player muligheten osvosv. Så, PC-spillere får "mere" (med mindre du vinner turneringen og blir rik)

 

på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg.

Folk som ikke har råd/gidder å kjøpe pc til 10K (Snakker ikke for meg selv)

Bare 10k? :blush:

 

 

Men så kan beistet brukes til endel andre ting også...

 

Uansett det er opp til selskapene som styrer turneringen å bestemme hvilken plattform som skal brukes. De føler kanskje at konsollutgaven trenger en PR boost m.t.p. hvor mye fokus det har vært på PC utgaven av nettopp dette spillet?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kjører de konkurransen på konsoll. Det er kun for å selge flere eksemplarer. De vet jo at kjernen velger PC. Og å si at det er teit å si at det er dårligere på konsoll, er som å si at jeg driter i hvordan ALLE opplevde det på Gamescom. Man kan ikke sammenligne spill som kjøres på 5-6 år gammel plattform i forhold til en pc som ble bydg i går. Dog er det ingen tvil om at det er imponerende å se hva de faktisk klarer å få til på konsoller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor må alltid PC-gamere oppføre seg som komplette idioter når det er snakk om PC VS konsoll?

 

Selv spiller jeg stort sett PC, men foretrekker stort sett å spille på konsoll. Hvorfor? Nettopp fordi det er så mye mer behagelig og avslappende å ligge i sofaen eller godstolen mens jeg spiller.

 

Jeg er bare så lei av trangsynte PC "fanboys" som tror de er så mye bedre enn alt og alle som eier en konsoll.

 

Kanskje fordi de er lei av de samme irrelevante argumentene? Man kan sitte hvor man vil og spille, både med konsoll og PC. Dette er fordelen til konsoll:

 

- Annet spillutvalg

- Billigere innkjøpspris av selve enheten

- Lettere oppsett.

 

Det er i praksis alle fordelene, alle andre fordeler er stort sett i praksis rett og slett feil.

 

AtW

 

Problemet at de fleste pc gamers foretrekker 24-27 tommer :ph34r:

 

Hvorfor har jeg lurt på selv :!: Skryter av høyere res bedre graffik og så bruker de små søte skjermer .. priceless :thumbup:

 

:roll:

 

Fordi en 27-tommers skjerm i vanlig avstand dekker en mye større del av synsfeltet enn en 42-tommers TV i nromal avstand? Slik at man faktisk får større flate? Kan det kanskje være grunnen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette minner meg om Norsk fotball haha......

Lage en hypet turnering for xbox kids....De lærte jo såvidt å bruke lyd som et hjelpemiddel i multiplayer i går jo lol. Når var det brukbare headset kom for fullt for consoll? De fleste sitter og gamer med de stakkarslig stereo lyden fra tvn....ikke rart at de skriker cheat fordi jeg snur meg og tar de, når de skal prøve seg på en knife kill :)

 

Joa consoll er fint det, sammen med dama, du vet...Mariocart på wii og wii sports sammen med noen felles venner :)

 

Jeg tror greia er at vi må slutt å se på gamere som "consoll" og "PC" gamere, men snarer "casual" og "entusiast" gamere. Hvor jeg er også en av de som mener bestemt at ekte gaming foregår på pc, selv om jeg har consoller hjemme.

 

Consoll gamere er det samme som de barna som stiller opp i gymtimen med sokker -_- Så skriker de efter å få gymmen tilpasset dem lol. Hvem pokker gidder å game med 4år ish gammal hardware ? For å si det sånn, dere vet selv hvor fenomenet "auto aim" kom fra ?

 

Denne hånholdte kontrollern er jo noe som burde vert på museum, et tastatur og mus er og blir overlegent(PS jeg holder for all del en mus fremfor en joystick:P) Et eksempel på det er å se på PC vs Consoll i feks CoD på youtube. Inngame IQ er like bra hos begge parter, men evnen til å styre siktet og bevege seg blir for tregt. Et annet eksempel er når Windows 8 kommer, så vil Windows live være tilgjengelig på PC. Oioioioi!! PC gamere kan spille mot consoll folk i feks Halo?!?! Dette visste Microsoft så de laget et skille der lol, NETTOP fordi PC gamere hadde spist consoll folk til fokost i multiplayer sammenheng.

 

Consoll gjør ikke noe annet en å fungere som en gedigen melkeku for store spillgiganter som ikke gjøre noe annet en å lage "Eye- candy" spill med dyre expansion packs . "Cosollifiseringen" av spill ødelegger god spillkultur, etter min mening. Feks Under utviklingen av Black Ops så valgte Treyarch og fjerne "quick scoping", men beholde tubing, hvor er logikken i det. Men hva kan man forvente seg når snittalderen på consoll gamere er svært lav.

 

Forenkling av spill skaper noobs, noobs tenker ikke, men skriker at spillet ikke er balangsert når de blir eid.

 

Denne myten om at gaming PC er for dyr ? Skaff deg en gaming pc pakke til 7-10 lapper og slutt og kjøp consoll spill til 699 på elkøp.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg.

 

Fordi det er mye bedre gameplay og komfort og spille det på konsoll.

 

Kjønner ikke helt hva du mener her? Mye bedre gameplay? Bedre komfort? BF3 er trossalt laget for PC. Derfor syntes jeg at turneringen skulle vært for PC, som spillet hovedsakelig er rettet for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...