Gå til innhold

Spill deg rik i Battlefield 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Nå er hverken pc folk eller konsoll folk særlig "seriøse" i denne debatten...

 

Chille i sofaen med håndkontroller-argumentet er så dårlig at jeg ler hver gang jeg leser det :)

 

Faktumet er likevel at konsoll ikke har NOEN fordel ovenfor PC, annet enn eksklusive titler. Selvom flere av de virker fristende, så støtter jeg ikke konsoll tyranniet.

De spillene som bare finnes på PC slår jo alle konsoll eksklusivene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KONGE :D:D

Jeg skal så jææææææææææææææææææævlig være med, og jeg er glad for at det er på box, Origin er bare ett system satt til liv via Bobby Kotick's tankegang, penger penger og mer penger.

 

PS: PC-en min kjører alle spill frem til i dag på maks, så det å si at "dere som spille på konsoll har ikke cash til ny maskin" blir for dumt, det blir sånn barnslig mentalitet om at "SIDEN DU IKKE HAR DET ER DU DUM", det får deg til å se mindre glup ut.

 

Konsoll-gaming er her for å bli, om du er for trangsynt til å se det så er det ditt problem.

Det å drasse med seg PC-en til ett LAN for å spille er "litt" mer tungvint en å dra med seg xbox-en eller?

(om du aldri har vært på LAN kan jeg forstå at du sier nei, men om du har det minste peiling på logistikk når det kommer til LAN, så burde du klare å se lyset og forstå realiteten.)

 

Dæven det er mye idioti og ignoranse her, PC ER BEST FORDI PC ER BEST.

Blir som å pisse i buksa for å varme seg...

 

Alt jeg ser her er misunnelige PC gamere (noe jeg også er, samtidig som jeg gamer masse box, PS: ikke misunnelig) som ikke får mulighet til å vinne penger og dermed blir sure og skylder på at konsoller ikke er like bra som PC.

Som om ikke alle vet at PC-er er kraftigere en konsoller, men det har ingenting å si så lenge spillet fungerer, og tro meg, det fungerer på box.:)

hva med sjermen da? og, vis du ikke kom på det i farten du skrev inlegget ditt i, fins det faktisk laptoper som kjører bf3 fint. (siden du har vært på så sinnsykt mange LAN)

 

Men joda, nok om det. Tror ikke dette har noe å si for om jeg kjøper på pc eller ps3

Lenke til kommentar

Nå er hverken pc folk eller konsoll folk særlig "seriøse" i denne debatten...

 

Chille i sofaen med håndkontroller-argumentet er så dårlig at jeg ler hver gang jeg leser det :)

 

Faktumet er likevel at konsoll ikke har NOEN fordel ovenfor PC, annet enn eksklusive titler. Selvom flere av de virker fristende, så støtter jeg ikke konsoll tyranniet.

2 fordeler. 1. Det er billig og enkelt - Stikk in plata og det virker. 2. jeg skal være med på komfort. Sofa vs kontorstol? mer komfortabelt med sofa, helt klart.

 

Offrer jeg den overlegne gameplayen, kontrollen og eyecandy'en for en sofa? Neppe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå er hverken pc folk eller konsoll folk særlig "seriøse" i denne debatten...

 

Chille i sofaen med håndkontroller-argumentet er så dårlig at jeg ler hver gang jeg leser det :)

 

Faktumet er likevel at konsoll ikke har NOEN fordel ovenfor PC, annet enn eksklusive titler. Selvom flere av de virker fristende, så støtter jeg ikke konsoll tyranniet.

Du har lov til å syntes et argument er så dumt du bare vil, men for andre er det kanskje et riktig argument. Flere her virker til å tro at de vet alt om de andre brukerne på forumet.

 

Argumentet er dumt fordi man kan gjøre akkurat det samme på PC, ja, det går faktisk, null stress.

 

Hva hindrer meg i å koble xbox stikka i pcen og slenge meg i sofaen?...Ingenting, nettopp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er hverken pc folk eller konsoll folk særlig "seriøse" i denne debatten...

 

Chille i sofaen med håndkontroller-argumentet er så dårlig at jeg ler hver gang jeg leser det :)

 

Faktumet er likevel at konsoll ikke har NOEN fordel ovenfor PC, annet enn eksklusive titler. Selvom flere av de virker fristende, så støtter jeg ikke konsoll tyranniet.

De spillene som bare finnes på PC slår jo alle konsoll eksklusivene.

 

Det kan godt være, har ikke prøvd mange konsoll eksklusiver :)

Lenke til kommentar

Nå er hverken pc folk eller konsoll folk særlig "seriøse" i denne debatten...

 

Chille i sofaen med håndkontroller-argumentet er så dårlig at jeg ler hver gang jeg leser det :)

 

Faktumet er likevel at konsoll ikke har NOEN fordel ovenfor PC, annet enn eksklusive titler. Selvom flere av de virker fristende, så støtter jeg ikke konsoll tyranniet.

2 fordeler. 1. Det er billig og enkelt - Stikk in plata og det virker. 2. jeg skal være med på komfort. Sofa vs kontorstol? mer komfortabelt med sofa, helt klart.

 

Offrer jeg den overlegne gameplayen, kontrollen og eyecandy'en for en sofa? Neppe.

 

Ja, du har rett i at en konsoll er billigere enn en god gaming PC. Men spill til konsoll er dyrere, dog så veier det nok ikke opp mot en dyr PC.

 

Og igjen et dårlig argument, kan ikke PC-gamere ligge i sofaen med en håndkontroller?

Lenke til kommentar

Kan man ikke bare slutte diskusjonen om pc vs konsoll? Vis du vil være en gamer som spiller seriøst, grafikken må være bra og detaljer så er pc noe for deg, men vis du vil være en gamer som ligger i sofaen, spille med venner og grafikken, gameplayet, detaljer så er konsoll det beste. Jeg er en pcgamer og jeg har alltid synes at pc har vært bedre enn konsoll fordi det er sinnsykt digg å sitte i kontorstolen og ha en 23", ha super grafikk og høy FPS. Det som funker bra til konsoller er Fifa, NHL, osv...

Lenke til kommentar

Kan man ikke bare slutte diskusjonen om pc vs konsoll? Vis du vil være en gamer som spiller seriøst, grafikken må være bra og detaljer så er pc noe for deg, men vis du vil være en gamer som ligger i sofaen, spille med venner og grafikken, gameplayet, detaljer så er konsoll det beste. Jeg er en pcgamer og jeg har alltid synes at pc har vært bedre enn konsoll fordi det er sinnsykt digg å sitte i kontorstolen og ha en 23", ha super grafikk og høy FPS. Det som funker bra til konsoller er Fifa, NHL, osv...

 

 

Så, man kan ikke spill med venner på PC, og man kan ikke ligge i sofaen og spille på PC. Lærer noe nytt hver dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan man ikke bare slutte diskusjonen om pc vs konsoll? Vis du vil være en gamer som spiller seriøst, grafikken må være bra og detaljer så er pc noe for deg, men vis du vil være en gamer som ligger i sofaen, spille med venner og grafikken, gameplayet, detaljer så er konsoll det beste. Jeg er en pcgamer og jeg har alltid synes at pc har vært bedre enn konsoll fordi det er sinnsykt digg å sitte i kontorstolen og ha en 23", ha super grafikk og høy FPS. Det som funker bra til konsoller er Fifa, NHL, osv...

 

 

Så, man kan ikke spill med venner på PC, og man kan ikke ligge i sofaen og spille på PC. Lærer noe nytt hver dag..

 

Jo, man kan det... men sånn som jeg har pcen på rommet, da gidder jeg ikke å ta den opp, men vis man har pcen med sofaen/tven kan man jo selvfølgelig det.

Lenke til kommentar

Kan man ikke bare slutte diskusjonen om pc vs konsoll? Vis du vil være en gamer som spiller seriøst, grafikken må være bra og detaljer så er pc noe for deg, men vis du vil være en gamer som ligger i sofaen, spille med venner og grafikken, gameplayet, detaljer så er konsoll det beste. Jeg er en pcgamer og jeg har alltid synes at pc har vært bedre enn konsoll fordi det er sinnsykt digg å sitte i kontorstolen og ha en 23", ha super grafikk og høy FPS. Det som funker bra til konsoller er Fifa, NHL, osv...

 

 

Så, man kan ikke spill med venner på PC, og man kan ikke ligge i sofaen og spille på PC. Lærer noe nytt hver dag..

 

Jo, man kan det... men sånn som jeg har pcen på rommet, da gidder jeg ikke å ta den opp, men vis man har pcen med sofaen/tven kan man jo selvfølgelig det.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...