Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Første han gjør når du er nærme i andre fase er jo å hoppe i lufta og kræsje ned med en Lyn-aoe så du må jo løpe unna uansett. Tror jeg skal prøve med litt lettere armor kanskje.

Får ikke summonet NPC heller pga jeg har ikke noe humanity igjen og litt vansklig å få tak i det i Anor Londo.

Er det mulig å dra tilbake uten å drepe Ornstein og tjukken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan gjøre for å få humanity mens du venter er å slenge ned en summon-greie i bånnen før du kommer opp til de to første små vaktene. der er det alltid mange som venter på hjelp, og hvis du joiner en dude så får du humanity + 15000 souls. :) Skaff deg en humanity og så finn dine egne lekekamerater ;)

Lenke til kommentar

Fuck blighttown og poison!

 

Selv med purple mosh eller hva det heter, så sliter jeg bigtime, ikke finner jeg noen bone fire heller. Gikk inn fra New Londo ruins. Måtte gi opp til slutt, og gikk over den trebrua, der det var en "sovende" død drake.

 

Er det sverdet han vokta bedre enn drake sword?

Lenke til kommentar

Fuck blighttown og poison!

 

Selv med purple mosh eller hva det heter, så sliter jeg bigtime, ikke finner jeg noen bone fire heller. Gikk inn fra New Londo ruins. Måtte gi opp til slutt, og gikk over den trebrua, der det var en "sovende" død drake.

 

Er det sverdet han vokta bedre enn drake sword?

Han vokter Astoria Stright sword. Lavere fysisk skade, men gjør like mye i Magic dmg.

Lenke til kommentar

Fuck blighttown og poison!

 

Selv med purple mosh eller hva det heter, så sliter jeg bigtime, ikke finner jeg noen bone fire heller. Gikk inn fra New Londo ruins. Måtte gi opp til slutt, og gikk over den trebrua, der det var en "sovende" død drake.

 

Er det sverdet han vokta bedre enn drake sword?

Han vokter Astoria Stright sword. Lavere fysisk skade, men gjør like mye i Magic dmg.

 

Testa den såvidt ja, og virka som den totalt ga mindre skade en Drake....

 

Prøvde og banke den døde draga også, gikk dårlig.... tips?

Lenke til kommentar

Fuck blighttown og poison!

 

Selv med purple mosh eller hva det heter, så sliter jeg bigtime, ikke finner jeg noen bone fire heller. Gikk inn fra New Londo ruins. Måtte gi opp til slutt, og gikk over den trebrua, der det var en "sovende" død drake.

 

Er det sverdet han vokta bedre enn drake sword?

Han vokter Astoria Stright sword. Lavere fysisk skade, men gjør like mye i Magic dmg.

 

Testa den såvidt ja, og virka som den totalt ga mindre skade en Drake....

 

Prøvde og banke den døde draga også, gikk dårlig.... tips?

 

 

En god bue så er han nede :p Prøvde litt pyro også, funker helt ok. Men nå har jeg ikke fokusert noe på det. Jeg har oppgradert Battle Axe til Raw Battle Axe +5 som hitter ganske nice. :)

Lenke til kommentar

Fuck blighttown og poison!

 

Selv med purple mosh eller hva det heter, så sliter jeg bigtime, ikke finner jeg noen bone fire heller. Gikk inn fra New Londo ruins. Måtte gi opp til slutt, og gikk over den trebrua, der det var en "sovende" død drake.

 

Er det sverdet han vokta bedre enn drake sword?

Han vokter Astoria Stright sword. Lavere fysisk skade, men gjør like mye i Magic dmg.

 

Testa den såvidt ja, og virka som den totalt ga mindre skade en Drake....

 

Prøvde og banke den døde draga også, gikk dårlig.... tips?

 

 

En god bue så er han nede :p Prøvde litt pyro også, funker helt ok. Men nå har jeg ikke fokusert noe på det. Jeg har oppgradert Battle Axe til Raw Battle Axe +5 som hitter ganske nice. :)

 

Bruker bue bare til og pulle, og desuten føles det veldig cheesy og ta utfordrende mobs på den måten.

Lenke til kommentar

 

Fuck blighttown og poison!

 

Selv med purple mosh eller hva det heter, så sliter jeg bigtime, ikke finner jeg noen bone fire heller. Gikk inn fra New Londo ruins. Måtte gi opp til slutt, og gikk over den trebrua, der det var en "sovende" død drake.

 

Er det sverdet han vokta bedre enn drake sword?

Han vokter Astoria Stright sword. Lavere fysisk skade, men gjør like mye i Magic dmg.

 

Testa den såvidt ja, og virka som den totalt ga mindre skade en Drake....

 

Prøvde og banke den døde draga også, gikk dårlig.... tips?

 

 

En god bue så er han nede :p Prøvde litt pyro også, funker helt ok. Men nå har jeg ikke fokusert noe på det. Jeg har oppgradert Battle Axe til Raw Battle Axe +5 som hitter ganske nice. :)

 

Bruker bue bare til og pulle, og desuten føles det veldig cheesy og ta utfordrende mobs på den måten.

 

 

Hehe, ja. Jeg tok han sånn, men du møter en annen undead drake som jeg ikke tok sånn. Men så er han mye lettere "plassert" også da. Grei taktikk er f.eks stå på høyre side og dodge til venstre når han spyr ut det lilla greiene. Fikk ned han i Valley of Drakes ned ganske mye gang på gang før jeg ble irritert og ranga han :p

Lenke til kommentar

Brukte Spider Shield som har ganske god poison resist og Black Leather Armor settet som har ganske høy poison resist. Fikk poison ganske fort men tok så lite skade at jeg lett kunne gå rundt i 5min med poison uten å være i spesiell fare for å dø, med en og annen estus flaske nå og da.

Bonfire i Blight Town er helt nede i Swamp. Når du kommer ned til Swamp så følger du veggen til høyre/venstre(avhengig av hvor du kommer ned fra), så ser du en liten hule hvor du finner Bonfire + en dragon scale litt lenger inne.

Lenke til kommentar

Endelig var ornstein og feiten er død!

Gjorde som du foreslo Argoniel, la ut ett summon sign utenfor boss området. Ble summonet og greide å drepe dem, han drepte jo tjukken først som gjorde det litt vanskligere, døde to sekund før bossen døde men fikk heldigvis credit for kill :p

Løp tilbake til bonfire, brukte humanity og slåss meg tilbake igjen og summonet hjelp fra en eller annen fyr, tok bossene på første forsøk :)

 

FYI til alle som summoner folk til seg! Hvis den du har summonet har lite liv så drikk en Estus flaske selv om du har fullt liv! Den healer både deg og den som er blitt summonet! Den som blir summonet kan ikke bruke sine egne Estus flasker, eneste måten han kan heale på er å bruke miracle: heal på seg selv!

Eneste grunnen til at jeg døde når jeg ble summonet var pga han tullingen aldri drakk noen Estus flasker siden han aldri tok skade...

 

Edit:

Noen som har ett forslag om hva jeg bør gjøre nå? har ikke tatt Sif i Darkroot Garden. Har heller ikke vært i Painted World of blahblah.

Og trenger han Giant Blacksmith en spesiell Ember for å kombinere en boss sjel med ett våpen?

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...