Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Du må visst ha Peculiar Doll-gjenstanden. Denne er i cella di, altså cella som du var i heilt på byrjinga av spelet. Dersom du ikkje har vori der enno er det høgst på tide!

 

Uansett, det var eit stort rom i Anor Londo med massevis av kvite fiendar. Der er det eit stort maleri som bokstaveleg tala syg deg inn i verda - dersom du har dokka, altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

catacombs er i firelink shrine. veien bak han duden som sitter der når du starter. du går ned til en gravplass og derreter i hulen i enden, tips... bring holy weapon... prøvde uten å skjønte ikke noe når de reiste sei etter 5-10 sec etter jeg drepte dem :p

 

 

men da får man vel holywepon uansett før man skal ned dit da? hadde vert teit vis ikke:P men Når får man det?

Lenke til kommentar

Vent med Catacombs til når enn du faktisk kan drepa Nito. Altså langt, langt ute i spelet. Å gå ned dit er eit enormt spark i trynet når du innser at du må klatra heile vegen opp att. I mørket.

 

Men Reah gjer turen kanskje verdt det litt tidlegare for Clerics (som sjølvsagt skal ha eit holy/divine våpen uansett). Reah kan nemleg læra deg Wrath of the Gods, som med god margin er det beste offensive miraklet. Høg skade og veldig lita kastetid.

Lenke til kommentar

ikke set holy på draksword. sett det på halberd eller et våpen du liker. og du kan dra ned i catacombs tidlig for å joine gravelord covenant som jeg gjorde :p bruke hele dagen på å komme ned men var verdt det :p

 

sen's fortress. til høyre fra blacksmith i tårnet.

 

hvorfor var det verdt d?:)

Lenke til kommentar

Ved smeden Andre er det ein port som vert opna når du ringer den andre bjølla. Dette er porten til Sen's Fortress og Anor Londo. Dit skal du.

 

 

 

har sett på noen filmer der det er et monster som tar deg med en plass dyypt nede(vet ikke hvordan man har spoiler på så håper dere forstår:P), når dukker han opp?:D såg løye ut:P

Lenke til kommentar

Ved smeden Andre er det ein port som vert opna når du ringer den andre bjølla. Dette er porten til Sen's Fortress og Anor Londo. Dit skal du.

 

 

 

har sett på noen filmer der det er et monster som tar deg med en plass dyypt nede(vet ikke hvordan man har spoiler på så håper dere forstår:P), når dukker han opp?:D såg løye ut:P

 

 

Når begge bjellene har ringt og du har "the lordvessel" (etter ornstein og smough)

 

 

Divine Ember brukes til å lage holy weapons +5. Hvis man får tak i Large Divine Ember kan man levle det til +10

 

 

Large Divine Ember er nede i Tomb of giants. Etter man har kommet til den første bonfire, så må man opp stigen og litt tilbake. der skal det være et hull man skal klartre ned i, og der nede er Large Divine Ember. den er bevokta av 5 skjeletter som slår veldig hardt. 3 av dem kommer mot den høyden du står på etter du har klatra ned.de 2 andre kommer når du nærmer deg den forsteina blacksmith'en.

 

Lenke til kommentar

Sliter med 4 kings jeg =/ Har drake sword som det beste våpenet mitt. Har oppgradert det til +5 og det er nå på 300dmg. Men jeg får ned 2 av dem, men rekker aldri å ta noen før de andre spawner. Jeg har alle 4 på meg =/ Selv med 2 summoned. Pokker til boss. Jeg synes synd på de som spiller uten mulighet for å summone andre :p Også før bossen, de Darkwraith'sa eller de. Æsj ass, tok lang tid før jeg klarte å ta noen av de uten å miste liv. De er næææsty!

Lenke til kommentar

"koser" meg i blighttown nå, egentlig ikke så vanskelig med shadow armor. Har ikke funnet spider shield, selv om jeg innbiller meg at jeg har tatt alt i Depths.

 

Hva er egentlig poenget med det område froskene er i Dephts? Tror ikke jeg fant noe spes der, og det leder jo ikke til noe, samt stor sjanse for og bli cursa.

 

Hvordan skal man ta den svære dingsen i blighttown, som henger fast i veggen foran ett svært hulrom? Der jeg står fast nå.

Lenke til kommentar

Slå :p heh, bare slå ;)

 

Poenget med stedet med basiliskene (froskene) er at det bare er items der, og du kommer deg vel rundt hele greiene og ned en liten foss eller noe til merchanten etterhvert. Litt av det samme som mange kvister og trær i Great Hollow, for å gjøre det mer vrient å undersøke alle steder og for mer items/souls.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...