Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre bosser en Sif som er valgfrie? vil bossehunte:D

Hydra Bossen i Darkroot Basin, Hydra bossen i Ash Lake, Painted world of Ariamissomethingsomething er valgfritt å gjøre. Tror Sommerfugl bossen i Darkroot Forest er valgfri også.

Titanite Demon i Anor Londo er vel valgfri, er vel mer en miniboss enn en skikkelig boss men.

Stray Demon i Undead Asylum, dvs andre turen tilbake, er valgfri.

Sikkert noen flere som jeg ikke kommer på/vet om.

 

konge!:D elsker å gjøre va jeg vil:P

btw, den bossen under blacksmithen(den minibossen som ikke kan gå:p)

hvordan tar jeg den? klarer det bare ikke:P

Lenke til kommentar

Noen andre bosser en Sif som er valgfrie? vil bossehunte:D

 

Sif er ikke valgfri =)

 

 

han dropper Covenant of Artorias, som er en ring du må ha for å få tilgang til Four Kings. Når det er sagt, så skulle jeg ønske han var valgfri. er helt forferdelig når han helt på slutten halter og ramler overende når han svinger sverdet sitt. Jeg hadde aldeles ikke lyst til å gjøre slutt på han

 

Lenke til kommentar

Eg har høyrt at Sif faktisk ikkje gjer det der dersom du ikkje er med i banden til kattedama. Kanskje det er feil, det er jo gått falske rykte omkring om å få sverdet hans. :hmm:

Sverdet han bruker er Greatsword of Artorias som du kan få hvis du bruker sjelen hans for å crafte våpen, trenger straight sword hilt eller broken straight sword som er oppgradert til +10 for å lage den. Det er visst to versjoner, vanlig Greatsword of Artorias og Cursed Greatsword of Artorias. Den vanlige gjør visst physical+magic dmg mens cursed gjør kun physical. Tror det er sånn at Cursed gjør så du kan skade ghosts eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Eg har høyrt at Sif faktisk ikkje gjer det der dersom du ikkje er med i banden til kattedama. Kanskje det er feil, det er jo gått falske rykte omkring om å få sverdet hans. :hmm:

Sverdet han bruker er Greatsword of Artorias som du kan få hvis du bruker sjelen hans for å crafte våpen, trenger straight sword hilt eller broken straight sword som er oppgradert til +10 for å lage den. Det er visst to versjoner, vanlig Greatsword of Artorias og Cursed Greatsword of Artorias. Den vanlige gjør visst physical+magic dmg mens cursed gjør kun physical. Tror det er sånn at Cursed gjør så du kan skade ghosts eller noe i den duren.

Man får cursed-versjonen ved å oppgradere ett Greatsword til +10 for så å bruke sjelen hans til å oppgradere.

Endret av Agaroth
Lenke til kommentar

ehm... jeg kan ikke se spoilers?!!?!:(

ah ok =)

 

SPOILER WARNING!!!

 

 

Du må ned i Demon Ruins etter at du har fått the Lordvessel. Det er en boss der nede du må ta ned. Den heter Bed of Chaos. Uten den så får du ikke nok sjeler for å åpne døra til sistebossen. Det er 2 andre bosser der også. (3 hvis du regner med Ceaseless Discharge)

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet til ornstein bossene:S har enda drakesword. er det godt nok? eller finnes det en enkel måte å skaffe et bedre på?

vil ikke backtracke så utrolig mye da det er drittvanskelig å komme meg til der jeg er nå.

Har mest lyst til å ta bossen FØR jeg skaffer nytt våpen men vis det er umulig å ta den/de med drake sword er det jo ikke en gang vits å prøve.

 

btw, har åpnet den døra som er med den blacksmithen ikke langt ifra ornsteinbossene. går det da å bruke den hvor mye jeg vil eller blir den stengt når jeg rester ved bonfire?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...