Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spider Shield var i rommet med den enorme rotta, dersom du nokonsinne går tilbake dit.

 

hmm, tror jeg har bommet på det rommet i så fall.

 

Slå :p heh, bare slå ;)

 

Gjør det, men så rører'n på beinet, og jeg havner utafor kanten..... langt ned gitt

 

Det er den blekksprut-tingen? Jeg hitta han en gang og så "sprengte" han =/ Men han var vrien å treffe. Prøv å bare range han eventuellt?

 

så cheesy :p

Lenke til kommentar

Utforsk området rundt litt mer, det går an å komme seg bak den og da er det umulig å falle mens du denger den.

 

Tror jeg gjorde en ganske svær føkkopp i duke's archives. Det sitter en fyr i ei låst celle der, men da jeg kom tilbake med nøkkelen var han borte. Regner med at det var pga at jeg drepte bossen i området før jeg gikk for å slippe han ut, noe jeg ikke gadd siden det var litt langt å dra tilbake.

Lenke til kommentar

Utforsk området rundt litt mer, det går an å komme seg bak den og da er det umulig å falle mens du denger den.

 

Tror jeg gjorde en ganske svær føkkopp i duke's archives. Det sitter en fyr i ei låst celle der, men da jeg kom tilbake med nøkkelen var han borte. Regner med at det var pga at jeg drepte bossen i området før jeg gikk for å slippe han ut, noe jeg ikke gadd siden det var litt langt å dra tilbake.

 

 

Dersom du vil vite hvem det er som sitter der:

 

 

Big Hat Logan, han selger noe greier som han ikke gjør i Firelink Shrine. Han skal også løpe rundt der som Hollow hvis du kommer tilbake senere.

 

:)

Lenke til kommentar

Sliter med 4 kings jeg =/ Har drake sword som det beste våpenet mitt. Har oppgradert det til +5 og det er nå på 300dmg. Men jeg får ned 2 av dem, men rekker aldri å ta noen før de andre spawner. Jeg har alle 4 på meg =/ Selv med 2 summoned. Pokker til boss. Jeg synes synd på de som spiller uten mulighet for å summone andre :p Også før bossen, de Darkwraith'sa eller de. Æsj ass, tok lang tid før jeg klarte å ta noen av de uten å miste liv. De er næææsty!

Leste en strategi for 4-kings. Den gikk ut på å bruke en veldig defense heavy armor(Havel The Rocks Armor) pluss Pyromancy Iron Flesh spellen og det beste high dps våpenet du har som du two-hander.

Går ut på å hoppe ned i ett hull som går til 4-kings(har ikke tatt de selv enda) løpe som faen bort til første Kongen som spawner for å så bruke Iron Flesh og DENGE løs på ham. Du skal visst ta utrolig lite damage siden Havels armor + Iron Flesh gir deg en latterlig høy defense, du må ha noen estus flasker selvfølgelig og rebuffe Iron Flesh når den går ut. Bare kom deg tett innpå og hold deg der og gå berserk.

 

Har buffet Lightning spear som du fant i Sen's Fortress til +5 nå og den gjør utrooolig mye damage, 220 physical og 224 Lightning :D

Bruker Leo Ring som dropper fra Ornstein hvis du dreper han først. Den gir "Pierce Weapons ATK UP" buff så får litt ekstra damage fra den og :)

En annen ting jeg elsker med spydet er at det tar utrolig kort tid å få skjoldet ditt opp igjen etter du gjør ett Light/Normal attack.

 

Edit: Ble invaded i går kveld og mens jeg var i darkroot garden. Men med det fine nye spydet mitt løp jeg bare etter ham two handed og drepte han på to slag :D

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Sliter med 4 kings jeg =/ Har drake sword som det beste våpenet mitt. Har oppgradert det til +5 og det er nå på 300dmg. Men jeg får ned 2 av dem, men rekker aldri å ta noen før de andre spawner. Jeg har alle 4 på meg =/ Selv med 2 summoned. Pokker til boss. Jeg synes synd på de som spiller uten mulighet for å summone andre :p Også før bossen, de Darkwraith'sa eller de. Æsj ass, tok lang tid før jeg klarte å ta noen av de uten å miste liv. De er næææsty!

Leste en strategi for 4-kings. Den gikk ut på å bruke en veldig defense heavy armor(Havel The Rocks Armor) pluss Pyromancy Iron Flesh spellen og det beste high dps våpenet du har som du two-hander.

Går ut på å hoppe ned i ett hull som går til 4-kings(har ikke tatt de selv enda) løpe som faen bort til første Kongen som spawner for å så bruke Iron Flesh og DENGE løs på ham. Du skal visst ta utrolig lite damage siden Havels armor + Iron Flesh gir deg en latterlig høy defense, du må ha noen estus flasker selvfølgelig og rebuffe Iron Flesh når den går ut. Bare kom deg tett innpå og hold deg der og gå berserk.

 

Har buffet Lightning spear som du fant i Sen's Fortress til +5 nå og den gjør utrooolig mye damage, 220 physical og 224 Lightning :D

Bruker Leo Ring som dropper fra Ornstein hvis du dreper han først. Den gir "Pierce Weapons ATK UP" buff så får litt ekstra damage fra den og :)

En annen ting jeg elsker med spydet er at det tar utrolig kort tid å få skjoldet ditt opp igjen etter du gjør ett Light/Normal attack.

 

Edit: Ble invaded i går kveld og mens jeg var i darkroot garden. Men med det fine nye spydet mitt løp jeg bare etter ham two handed og drepte han på to slag :D

 

 

Jeg har også det spydet, men på +2 =/ funker fortsatt bra, men syntes ikke det funket bra på bosser so far :p Har egentlig lest den strategien der selv, men har tenkt at iron flesh trenger int/faith, men så så jeg at det behøvdes ikke. Damnit, får teste det ut da =)

Lenke til kommentar

Pyromancy scaler visst ikke med Intelligence i det hele tatt før du får oppgradert den til +15 og så Ascend upgrade fra Quelana of Izalith som er nede i Blight Town sumpen.

Har oppgradert Pyromancy til +10 selv :)

Lurte på om jeg skal ta meg tid til å farme souls til å oppgradere til +15 og så ta ascend, men er kanskje ikke så vits pga jeg har knapt puttet noen points i Intelligence til nå, fokusert på HP, Stam og Melee.

 

Edit: Eneste jeg synes er plagsomt med det spydet er hvis du slåss mot store fiender som du må slå i beina. De kjempene i Anor Londo er faen så plagsomme siden jeg hele tiden greier å slå i mellom beina på dem så jeg bommer >_<

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Skaff deg pyro +15, equip heavy armor, conflaguration, heavy conflaguration, fireball, firebolt eller hva de heter.. så løper du bort til første med en gang 1. spawner og spammer spellsa som gjør høy dmg først.. med heavy armor tar du veldig lite skade fra slagene deres.. pot om nødvendig når du får ned en/eller du blir veldig low. Bare drit i å blokk og kjør på med damage, så går de ned temmelig enkelt ;)

 

@Chronilus: pyro scaler ikke med int, så det er en useless stats om du ikke skal bruke magic :p

Lenke til kommentar

Skaff deg pyro +15, equip heavy armor, conflaguration, heavy conflaguration, fireball, firebolt eller hva de heter.. så løper du bort til første med en gang 1. spawner og spammer spellsa som gjør høy dmg først.. med heavy armor tar du veldig lite skade fra slagene deres.. pot om nødvendig når du får ned en/eller du blir veldig low. Bare drit i å blokk og kjør på med damage, så går de ned temmelig enkelt ;)

 

@Chronilus: pyro scaler ikke med int, så det er en useless stats om du ikke skal bruke magic :p

 

Da må jeg levle noe helt forferdeligt :p Da jeg har bare 1 slot til magi og sånt ;) Hvilken level tok du den på med den måten der? Jeg er level 80 :O

Lenke til kommentar

Skaff deg pyro +15, equip heavy armor, conflaguration, heavy conflaguration, fireball, firebolt eller hva de heter.. så løper du bort til første med en gang 1. spawner og spammer spellsa som gjør høy dmg først.. med heavy armor tar du veldig lite skade fra slagene deres.. pot om nødvendig når du får ned en/eller du blir veldig low. Bare drit i å blokk og kjør på med damage, så går de ned temmelig enkelt ;)

 

@Chronilus: pyro scaler ikke med int, så det er en useless stats om du ikke skal bruke magic :p

Pyro scaler ikke med int før du "ascender" den etter du har oppgradert til +15

 

Pyromancies

edit

NOTE: Pyromancy damage is determined only by the spell and the power of the catalyst. Intelligence does not affect pyromancies directly. However when upgraded the flame catalyst can be made to scale with Intelligence with an S rating thus allowing Intelligence to start affecting the damage of the melee. This characteristic coupled with the fact that anyone can learn pyromancy makes it a widely used magic than anyone can benefit from.

Upgraded er da Ascended som du kan gjøre hos Quelana etter du har oppgradert til +15

 

http://darksoulswiki.wikispaces.com/Magic#Pyromancies

 

Edit: Visste ikke at du kunne få to invasions samtidig...

Hadde nettopp blitt invaded og drept ham i Darkroot Garden for å så 15min senere få enda ett invasion varsel, men denne gangen var det to stykker som kom samtidig. Han ene brukte den spellen eller ring er det kanskje, som gjør at du ikke kan locke på med en veldig god great sword med lightning buff, mens han andre holdt seg unna og kasta fireballs o.l.

Men er bare 2000 souls unna fra å kjøpe Fire Storm hehe. Bare å prøve seg igjen etter jeg har fått den :D

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Når du er i Darkroot zona, etter seglet, så kan du få opptil 3 mot deg om gangen.

Dette fordi de er med i covenanten til den katten og har på seg en ring som gjør at de blir summoned for å drepe invaders :p

 

Er selv med der og det er ganske morro, bortsett fra at levelsammenligningen ikke slår inn når du blir summoned så jeg får ofte bank av folk som er mye høyere level enn meg :\

 

 

Ringen du nevner heter Fog Ring og skal etter hva jeg har lest bli nerfa i neste patch, synes det er litt teit selv men greit nok. Funker å sloss med folk som har den på men det blir vanskeligere det er klart.

Lenke til kommentar

Eg møtte på denne dama (ikkje akkurat ei som du kjem over ved eit uhell ...) og kjøpte Cast Light. Veit nokon her om denne trolldommen fungerer i Tomb of the Giants?

Den fungerer, hvis du hadde sjekket under Areas->Tomb of Giants på den siden så kan du se at Cast Light, Skull Lantern og Sunlight Maggot Helmet er det eneste som kan gi deg større lys radius :)

 

Snakket med Forest Hunter faction katten, fikk ikke helt med meg hva den spurte om og svarte No. Det skulle jeg ikke ha gjort :(

Hvis jeg skal kunne snakke med hun igjen må jeg betale 110000 Souls(er lvl 55 og det koster 2000xsoul lvl å få fjernet Sin) hvis jeg vil ha muligheten til å snakke med den igjen siden det tydligvis regnes som en Sin å si nei til spørsmålet :dontgetit:

Lenke til kommentar

Dette spelet har ein del sånne snodige feller i seg. Hovudregelen min var å bare svara «ja» på alle spørsmål, men det skar seg litt med Laurentius.

 

 

If you upgrade a Pyromancy Flame to +15 with Quelaana (the item description will change), he will ask you where you found it. He will also ask this if you received the Great Chaos Fireball pyromancy. If you tell him, he will shortly leave Firelink Shrine and can be found on the ground level across from the second bonfire in the Blighttown swamp as an enemy hollow.

 

Korleis skal ein liksom spå sånt utan guide? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Dette spelet har ein del sånne snodige feller i seg. Hovudregelen min var å bare svara «ja» på alle spørsmål, men det skar seg litt med Laurentius.

 

 

If you upgrade a Pyromancy Flame to +15 with Quelaana (the item description will change), he will ask you where you found it. He will also ask this if you received the Great Chaos Fireball pyromancy. If you tell him, he will shortly leave Firelink Shrine and can be found on the ground level across from the second bonfire in the Blighttown swamp as an enemy hollow.

 

Korleis skal ein liksom spå sånt utan guide? :dontgetit:

 

 

Pokker! Det er der han er ja =/ Han sa jo: "Don't worry, im still a capable pyromancer, so i will be ok." goddamnit, han var en av de "normale" folkene der, de fleste andre er creepy :p

 

 

Det er litt kjedelig å "måtte" bruke en guide i Dark Souls, det er litt av spenningen å løpe rundt og alt mulig dritt skjer :p hehe. Men det er litt kjedelig også!

Lenke til kommentar

Noen andre bosser en Sif som er valgfrie? vil bossehunte:D

Hydra Bossen i Darkroot Basin, Hydra bossen i Ash Lake, Painted world of Ariamissomethingsomething er valgfritt å gjøre. Tror Sommerfugl bossen i Darkroot Forest er valgfri også.

Titanite Demon i Anor Londo er vel valgfri, er vel mer en miniboss enn en skikkelig boss men.

Stray Demon i Undead Asylum, dvs andre turen tilbake, er valgfri.

Sikkert noen flere som jeg ikke kommer på/vet om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...