Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Er det i the depths Quelaag er? har ikke kommet lengre en til det første bonfire der nede rett på siden av den svææære rotta:P er jeg helt feil plass eller er bjelle nr 2 i nærheten::)? har hørt at blighttown skal være på siden av Quelaag?

Har du tatt Gaping Dragon? Må gjøre det for å få nøkkelen til Blighttown.

Har ikke funnet noen inngang til Depths enda, men trenger ikke noen nøkkel for å komme til Blighttown. Er bare å løpe gjennom Darkroot Garden/Basin og Valley of Drakes, med mindre nøkkelen er til et eller annet inne i Blighttown. Gikk der i går, men ble ikke ferdig å utforske plassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke funnet noen inngang til Depths enda, men trenger ikke noen nøkkel for å komme til Blighttown. Er bare å løpe gjennom Darkroot Garden/Basin og Valley of Drakes, med mindre nøkkelen er til et eller annet inne i Blighttown. Gikk der i går, men ble ikke ferdig å utforske plassen.

Anbefaler fortsatt sterkt å ta Gaping Dragon først, siden den er veldig lett. Du kommer til å slite mer med Quelaag i forhold til den hvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg sliter noe så inne i gampe*** med Gargolye.

Ender med død, død og atter død. Tror jeg har prøvd det meste nå, men akkurat den bosskampen sliter jeg med. Capra demon var kjempelett, og det samme var Taurus og Moonlight butterfly.

Samt det jeg har møtt av minibosser.

 

Noen som har forslag til et Shield som reduserer skader fra flammer?

 

Er lvl 26 og grisesur for at jeg står bom fast der gitt.

Lenke til kommentar

Jeg sliter noe så inne i gampe*** med Gargolye.

Ender med død, død og atter død. Tror jeg har prøvd det meste nå, men akkurat den bosskampen sliter jeg med. Capra demon var kjempelett, og det samme var Taurus og Moonlight butterfly.

Samt det jeg har møtt av minibosser.

 

Noen som har forslag til et Shield som reduserer skader fra flammer?

 

Er lvl 26 og grisesur for at jeg står bom fast der gitt.

Hmmm, jeg klarte faktisk de på første forsøk, men slet en del med Capra demon. Ble alltid angrepet av den hundet før jeg kom opp trappa.

Jeg har en følelse jeg var litt høy level for Gargoylene, jeg var i bygget, men så ikke stigen. Så jeg bare fortsatte rundt omkring og drepte forskjellige bosser og fant nye områder så lenge. Da jeg etterhvert fant stigen og sloss mot bossene var jeg vel rundt 36, og hadde noe relativt kraftig sorcery

Lenke til kommentar

Jeg sliter noe så inne i gampe*** med Gargolye.

Ender med død, død og atter død. Tror jeg har prøvd det meste nå, men akkurat den bosskampen sliter jeg med. Capra demon var kjempelett, og det samme var Taurus og Moonlight butterfly.

Samt det jeg har møtt av minibosser.

 

Noen som har forslag til et Shield som reduserer skader fra flammer?

 

Er lvl 26 og grisesur for at jeg står bom fast der gitt.

Hvis det er taktikk du vil ha, så kan jeg si hvordan jeg gjorde det. er ikke sikkert det funker for deg da.

 

Når fighten starter, så spring mot bossen og gå rundt han. dodge de angrepene han kommer med. Når den andre gargoylen kommer så trekk deg unna og la bossene komme til deg. på den måten holder du deg unna flammene. men fortsett å bevege deg for det.

 

 

Spider shield har 72 i fire resistance

 

det finner du i the depths etter du har drept butcheren

 

Dragon crest shield har 85 i fire resistance, men jeg husker ikke hvor jeg fant det =(

 

en annen ting du kan gjøre er å bruke humanity til å Reverse Hollow ved en Bonfire og så summone knight of solaire rett utenfor gargoyle-bossen. det er et summoning sign rett utenfor inngangen til bossen, hvis du er i human form.

 

Edit: for spesifisering.

Endret av Agaroth
Lenke til kommentar

wtf 500 souls? det er jo altfor lite, mye vanskeligere boss en Taurus, og han fikk man jo 1k av.

 

og er det ingen demon soul når man tar demoner slik som i Demons Souls ?

 

Du får 750 for Bell Gargoyle. Personlig synes jeg taurus var vanskeligere, men det er muligens pga. Drake sword.

 

Gargoyles kan droppe 3 ting: Øksa om du kapper av halen, Gargoyle shield, og Halberden de bruker.

 

Du får sjelene til bossene som kommer senere :)

Endret av negnirty
Lenke til kommentar

Chaos Witch Quelaag var for meg, med god margin, den verste sjefen hittil. Hadde ikkje akkurat optimalt utstyr.

 

Gargoyles tok eg faktisk på det fyrste forsøket utan hjelp. Eg har ikkje hatt så mykje flaks på dei andre sjefane, så eg trur dei er veike mot klubber. Men dette er bare ein teori, altså.

Lenke til kommentar

Det eg HATE me spillet e at det e sykt vanskeligt å vite hvor ting er(merchants osv) så vis det finnes et bra sjold eller hjelm som er supergod mot en div boss er sjangsen for at du har den NULL! vis du ikke ser på guides osv:P men ikke bli helt fanboyz på meg nå da! er fortsatt et konge spill:)

Lenke til kommentar

Det eg HATE me spillet e at det e sykt vanskeligt å vite hvor ting er(merchants osv) så vis det finnes et bra sjold eller hjelm som er supergod mot en div boss er sjangsen for at du har den NULL! vis du ikke ser på guides osv:P men ikke bli helt fanboyz på meg nå da! er fortsatt et konge spill:)

Er enig med deg der. Men spillet oppfordrer deg jo til å utforske, så må leite en del ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...