Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama er trang -> Jeg kommer for fort. Hjelp meg!


largem

Anbefalte innlegg

hei, har vært sammen med nye dama en måned nå:) har det kjempe bra.

 

men ho er veldig liten sånn generelt( altså kortvokst:P og hun er veldig trang nedentil.

 

uansett hvor lenge jeg varmer opp er det trangt som f***. dette medfører til at jeg kommer skikkelig fort.

 

 

det gjør hun også, men jeg har jo prestert mye lengre hver gang før.

 

 

noen som har forslag eller vet om hvordan man kan unngå å komme så fort?:)

 

mvh gutt 19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes kremer så skal minske følsomheten der nede og dermed gjøre at man holder lengre. Evt. kan du jo bruke kondom, så føler du hvertfall ingenting.
På kondomeriet finner du denne ''nummende'' kremen som Dassen prater om.

Har hørt mye dritt om denne typen kremer. "Bedøvende" midler i en så sårbar del av kroppen kan fort gi irritasjon.

 

TS: Er du sikker på at dette kun er fysisk? Det skal være fint mulig å holde lenge ut selv med trange jenter bare man klarer å "koble ut" psykisk.

 

Det vanligste problemet når man kommer for fort er at man tar kjappe runker her og der, i ny og ned. Man lurer rett og slett hjernen til å prøve å få orgasme så fort som mulig, uansett situasjon.

 

Gjelder problemet kun vaginal sex? Du holder like lenge som tidligere ved hj/bj?

Lenke til kommentar

Som en annen nevnte, sikker på at dette ligger fysisk?

Sex er like mye om ikke mer psykisk som fysisk. Om du tenner noe sinnsykt på denne jenta eller har veldig sterke følelser for henne så kan det være nok til at du kommer fort, selvom hun hadde pressa ut flere unger og var stor som en låvedør nedentil.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Som en annen nevnte, sikker på at dette ligger fysisk?

Sex er like mye om ikke mer psykisk som fysisk. Om du tenner noe sinnsykt på denne jenta eller har veldig sterke følelser for henne så kan det være nok til at du kommer fort, selvom hun hadde pressa ut flere unger og var stor som en låvedør nedentil.

 

Riktig..sitter i hodet...og snakker da om det mellom ørene :yes:

Lenke til kommentar

haha, du har jo et luksusproblem? Bare fortsett og nyt det så lenge du kan, etterhvert er det ikke trangt nok for deg lenger.

 

Er dette ironi? Hvis ikke, idiot. Til alle som tror at jenter utvider seg nedentil når man har hatt mye sex: Det er feil.

 

TS, jeg foreslår at dere fokuserer mer på oppvarmingen og foreplay først. Siden jenter ofte trenger lang tid for å bli nok stimulert, er det en god idè å la henne komme litt langt før dere begynner samleie sånn at hun ikke blir tilfredsstilt i det hele tatt når du kommer etter ei kort stund. I tillegg kan dere jo ta pauser underveis. Og prøv ut flere stillinger - det vil alltid være stillinger der det føles litt videre og ikke så trangt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

haha, du har jo et luksusproblem? Bare fortsett og nyt det så lenge du kan, etterhvert er det ikke trangt nok for deg lenger.

 

Er dette ironi? Hvis ikke, idiot. Til alle som tror at jenter utvider seg nedentil når man har hatt mye sex: Det er feil.

 

TS, jeg foreslår at dere fokuserer mer på oppvarmingen og foreplay først. Siden jenter ofte trenger lang tid for å bli nok stimulert, er det en god idè å la henne komme litt langt før dere begynner samleie sånn at hun ikke blir tilfredsstilt i det hele tatt når du kommer etter ei kort stund. I tillegg kan dere jo ta pauser underveis. Og prøv ut flere stillinger - det vil alltid være stillinger der det føles litt videre og ikke så trangt.

Det der er verken ironi eller idioti, og det som er skrevet videre i innlegget hører i hvert fall ikke med til de råd jeg vil gi.

Lenke til kommentar

haha, du har jo et luksusproblem? Bare fortsett og nyt det så lenge du kan, etterhvert er det ikke trangt nok for deg lenger.

 

Er dette ironi? Hvis ikke, idiot. Til alle som tror at jenter utvider seg nedentil når man har hatt mye sex: Det er feil.

 

Nå trenger jo ikke jenta og faktisk "utvide" seg nedentil da? Du blir jo vandt til følelsen etterhvert, og på den måten så vil du fort over en lengre periode med mye sex fort kunne føle at ting ikke er like "trangt" som det var før, helt uavhengig om jenta faktisk har blitt noe viere eller ikke.

 

 

Men jeg ville ikke sett på dette som noe videre problem, gnisten vil avta med tiden og sexen pågå lenger osv, det er helt naturlig og nærmest unngåelig for de fleste av oss.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...