Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Nå får jeg opp beskjeden "Unknown Error" når jeg trykker Multiplayer. Så dimmer lysstyrken på skjermen, og nede i høyre hjørne står det Loading. Det er xbox jeg snakker om. Har lyst å spille når jeg har tid.

 

Ellers, mitt inntrykk av BETA etter spilling på samtlige platformer er at dette kommer uten tvil til å bli Årets Spill 2011. Når dette spillet finpusses, justeres og støttes av DICE vil det bli episk! Gleder meg til å se alle baner, og hvordan resten av spillet er.

 

De driver å restartet serverne :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grafikken er middelmådig og teksturer upclose er direkte elendige.

Jeg må si meg enig; spiller på Xbox 360 og på mange måter synes jeg BC2 både ser mye bedre ut og flyter utrolig mye bedre.

 

Kanskje dette er et litt 'uheldig' brett å vise frem - har vel aldri sett ett spill der f.eks. trær med løv på ser virkelig bra ut - og det gjør det ikke her heller.

 

Håper virkelig dette er en skikkelig gammel build, for hvis dette er representativt (både grafisk og ikke minst med masse bugs) for alt som må fikses 5-6 uker før spillet slippes så kommer ihvertfall ikke jeg til å kjøpe det på dag 1.

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Jeg kan vel ikke være den eneste med lag? Ruteren er tross alt bare 7 meter unna, bak en vegg så det burde ikke være noe problem med forbindelsen.

En kompis av meg opplevde mye lag. Jeg har ikke merket noe.

 

Hos meg er det horribelt.

Har vel 4Mbit/s, men kommer sikkert til å oppgradere til 8Mbit/s nå.

Lenke til kommentar

Litt lag her og men ikke såpass at det ødelegger. Spørs om det blir verre på større maps. Betaen var såpass full av bugs at det ikke var mulig å nyte det. Og med bare infanteri ble det fort kjedelig. Men er veldig fornøyd med layouts og mekanikk. Skulle gjerne hatt det på PC, men det blir nok ikke med det første.

Lenke til kommentar

Jeg trekker tilbake en del av de tingene jeg sa i innlegget mitt på forrige side. Jeg har fått tid til å spille dette her litt nå (lvl 12), og jeg gleder meg nå bare enda mer til selve spillet kommer ut. Jeg synes at med en gang man kom inn i bymiljøet på andre siden av mappet og i selve métroen, så ting mye bedre ut. Parken så ikke akkurat så bra ut, dog.

Jeg synes at skyte-delen er svært spennende. De har inkludert mange våpen jeg ikke har sett før, og de har inkludert mitt yndlingsvåpen fra bc2, F2000! Jeg synes måten man kan sette tre forskjellige ting på våpenet er et bra system og jeg ELSKER det faktum at man ikke må ha scope på sniperne (ja, du kan bruke iron sights på mk11 og svd i alle fall).

Dessuten er rekylen veldig fin, og de har virkelig gjort det sånn at du ikke har uendelig god presisjon over lengre avstander når du skyter i bursts heller.

Alle valgmulighetene gjør at man kan velge fullstendig forskjellige spillestiler i dette spillet. I sted satte jeg på en silencer, grip og holographic sights på m16-en min og kom meg bak fienden og masakrerte dem derifra. Deilig!

 

I det hele tatt tror jeg spillet kan bli ganske givende, til tross for at jeg ble litt skuffet over det visuelle i begynnelsen.

Lenke til kommentar

For dere som tror at xbox versjonen ser så mye bedre ut;

 

 

Er egentlig ikke så stor forskjell mellom de to, utenom at xbox versjonen er litt lysere og har litt mere farger=) Har også hørt/lest at ps3 versjonen har bedre textures, men dette tørr jeg ikke påstå med sikkerhet, siden jeg kun har prøvd ps3 versjonen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...