Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

For dere som har fått spilt, hva synes dere?

 

animasjoner og lignende er bra, grafikken er middelmådig og teksturer upclose er direkte elendige.

gameplay messig virker det bra, men jeg liker det litt kjappere, samt jeg er vel kanskje mer en cod spiller.

dog er jeg spent på å se sp delen og hva man skal gjøre der :)

 

alt i alt så er det for min del bare meh mens jeg venter på mw3, men for dere som er glad i bf så er den sikkert kjempebra.

Lenke til kommentar

For dere som har fått spilt, hva synes dere?

 

animasjoner og lignende er bra, grafikken er middelmådig og teksturer upclose er direkte elendige.

gameplay messig virker det bra, men jeg liker det litt kjappere, samt jeg er vel kanskje mer en cod spiller.

dog er jeg spent på å se sp delen og hva man skal gjøre der :)

 

alt i alt så er det for min del bare meh mens jeg venter på mw3, men for dere som er glad i bf så er den sikkert kjempebra.

 

For meg er dette årets spillhøydepunkt på lik linje med fifa12, så regner med det bli noen timer med kos i kveld :)

Lenke til kommentar

For dere som har fått spilt, hva synes dere?

 

animasjoner og lignende er bra, grafikken er middelmådig og teksturer upclose er direkte elendige.

gameplay messig virker det bra, men jeg liker det litt kjappere, samt jeg er vel kanskje mer en cod spiller.

dog er jeg spent på å se sp delen og hva man skal gjøre der :)

 

alt i alt så er det for min del bare meh mens jeg venter på mw3, men for dere som er glad i bf så er den sikkert kjempebra.

 

Metro kartet er litt "Cod"aktig, så lurer på hva du da vil synes når du kommer inn på de store brettene. :)

 

Folk liker forskjellig. Jeg er lei "tempoet" i CoD. Kanskje noe med alderen min å gjøre? Synes tempo, siktig osv er vanvittig bra i Battlefield 3. Både på PC og Xbox 360. Men jeg skal ikke gjøre dette til en Cod WS Bf diskusjon.

 

Grafikken synes jeg er imponerende med tanke på alt som foregår. Jeg så noen screen shots i går av 360 versjonen i multiplayer og ventet meg det værste. Men ble (kanskje derfor) hyggelig overrasket i dag av 360 versjonen.

 

PC versjonen er i en annen klasse - og i en annen tråd også. :)

 

MEN - som gammel Battlfield spiller (det begynte jo på PC) - Metro kartet er greit nok. Men skikkelig Battlefield følelse fikk jeg ikke før jeg kom inn på det enorme Caspian Border kartet. Dessverre er ikke det kartet tilgjengelig i 360 Beta. Og jeg har lest at størrelsen på kartene i konsollversjonen blir mindre enn PC versjonens. Synd.

Lenke til kommentar

Oj, hvis jeg først kun skulle levd med konsollversjonen, så er jeg jaggu glad det er Xbox 360 jeg spiller på (av konsoller).

 

Battlefield 3 PS3 vs Xbox 360 på Computer&Videogames.com

 

MEN - det er kun fordi jeg er opptatt av grafikk. PS3 versjonen blir like morsom for PS3 spillere som Xbox 360 versjonen for oss i den gjengen.

 

Jeg skal ha det både på 360 og PC. 360 pga det sosiale med de jeg pleier spille med der. PC for å få den ultimate gode gamle Battlefield kjenslan fra gamleda'r (og til LAN). :)

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...