Gå til innhold

Google+ åpent for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yey! Har hatt Google+ en stund nå, og selv om jeg har få venner enda, så kommer det flere og flere :D Med tiden vil det nok bli meget bra. Må si jeg er meget lei av facebook.

 

Til dere som lurer på det med 18års aldersgrense. Jeg er er 17. og kom inn med invitasjon. (måtte ha invitasjon i starten) men kompisen min som også er 17år kommer ikke inn på Google+. Og ingen av oss vet hvorfor.. :ermm:

 

Google+ :D <3

Lenke til kommentar

shit, skjønne jo at de ikke vil har alle de tullate 12 åringa der som komme til å spamme g+ med masse rare statuser. Men jeg tror nok det hadde holdt å sette den på 15 eller 16+, dem miste rett og slett alt for mange kunder vis de har 18+ inkl. meg, som har ventet så lenge på det her :nei:

Lenke til kommentar

Helt åpen for alle er det strengt tatt ikke.

 

De har jo ennå ikke klart å gi de som har Google Apps (som faktisk betaler for tjenesten deres) på G+

 

Følgende melding møtes for oss med Google Apps:

 

Google+ er ikke tilgjengelig for Google Apps ennå. Mer informasjon.

Takk for at du er tålmodig!

 

http://wellsb.com/post/7022247022/google-plus-for-google-apps-in-the-coming-months

Lenke til kommentar

Helt åpen for alle er det strengt tatt ikke.

 

De har jo ennå ikke klart å gi de som har Google Apps (som faktisk betaler for tjenesten deres) på G+

 

Det er åpent for alle. Det er ingen som hindrer deg i å opprette en vanlig gmail-konto og koble den mot G+. Du kan bare ikke dra med deg Google Apps-brukeren din over til G+ enda.

 

Enig i at det er synd den begrensningen er der, men kan til en viss grad forstå det også. Det tar tid å sørge for at alt dette funker bra, og er imponert over det G+ har fått til så langt! :-)

 

personlig har jeg heller ikke så veldig mange venner på G+, men G+ er et genialt virkemiddel for å følge med på hva som skjer i verden, samt diskutere med kilden. Har hatt mange gode diskusjoner på G+! og lært veldig mye nyttig :-)

Lenke til kommentar

Aldersgrensen har vel også noe med videochat-funksjonen.

Jeg håper Google+ blir noe mer stueren enn Facebook og andre felleskap - men det vil uansett være folk som kommer til å vise annet enn trynet sitt på webcam. Ved å sette aldersgrense vil ihvertfall Google ha "ryggen klar".

 

Skal man ikke kunne videochatte om man er under 18?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...