Gå til innhold

Google+ åpent for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en google+ bruker som jeg har hatt ganske lenge nå, men er ikke der inne pga det krever at jeg logger ut av google-apps kontoen min og så inn til Google+ ved bruke av gmail... Det holder bare ikke. Liker Google+ bedre enn facebook, men er et unødvendig ork at jeg ikke bare kan logge inn med Google-app kontoen min.

 

Kommer heller ikke inn på Youtube pga youtube ikke er tilgjengelig i Norge.... wtf.

 

Frem til google fikser apps brukerne, så er ikke google+ et alternativ for meg..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Frem til google fikser apps brukerne, så er ikke google+ et alternativ for meg..

 

Hva er egentlig google apps for noe?

 

Google apps er et tilbud Google egentlig gir til bedrifter slik at de kan bruke sitt eget domene på gmail sitt system. Dermed slipper bedriften å sette opp sin egen epost server, men får likevel beholde epost epost adresser med eget domene. I mitt tilfelle eier jeg(min familie) *mittetternavn*.no og bruker gmail sitt system til epost. Dermed er min epost adresse *[email protected]*. Problemet var at ikke google-apps kontoene hadde like mange rettigheter som vanlige gmail-brukere frem til nå nylig og under migreringen oppstod det et problem med google-profiles. Det skal være fikst igjen nå, så nå er jeg på Google+ med min Google-App konto :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...