Gå til innhold

Fått Gears of War 3 tidlig - blir jeg bannet?


iBolleMus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei du blir ikke bannet for å spille spill tidligere enn lanseringsdatoen.

Du blir derimot bannet av å spille piratkopierte spill på xboxlive.

 

Jeg har spillt plenty av spill før lanseringsdato bade online og offline (hjelper når man kjenner folk som jobber med salg av spill) og det har aldri vært noe problem.

 

 

Skulle bare mangle også, det står vel ingen plass at man ikke kan spille spill før en viss dato, men butikkene har i utgangspunktet ikke lov å bryte eventuelle kontrakter de har med publishers. Det er uansett ikke kunden sin oppgave å håndheve dette.

 

Tipper de fleste som kjøper spill ikke engang vet når ett gitt spill skal komme ut men derimot handler når de ser noe kult i butikken.

Lenke til kommentar

Viss de resetter statsen så spiller jeg aldri mer online når spillet er offisielt ute.

Er det bekrefta at de resetter statsen?

 

Er level 41 og har drept snart 6000stk med 1330 headshots.... Vil egentlig ikke miste min progress med ribbons osv osv.

 

Du får ta det som en knallgod treningsperiode med tanke på at du fikk spille lenge før andre. Uansett har ikke hørt at det skal offisielt resettes statsen, men det er jo godt mulig at det kan skje.

Lenke til kommentar

Selvsagt resetter de stats, du skal jo ikke ha noe fortrinn over de som IKKE fikk spillet en uke i forveien.

Samme som at de resetter karakterene dine når en beta-test går ut i MMORPG-spill. Du får ikke fortsette med din overpowered lvl 80 kar med masse epic gear når alle som ikke var i betaen kommer inn i spillet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...