Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville fått inn D. Luiz for Toure og muligens Enrique UP på backen hvis du vil ha inn litt mer tempo.

 

Flere som opplever at spillere blir liggende, man sjekker om han er skadet, han er ikke det, men når kampen er over er han skadet likevel?

 

Er det ikke fart nok med Ashley Cole/Clichy? :)

Lenke til kommentar

Ville fått inn D. Luiz for Toure og muligens Enrique UP på backen hvis du vil ha inn litt mer tempo.

 

Flere som opplever at spillere blir liggende, man sjekker om han er skadet, han er ikke det, men når kampen er over er han skadet likevel?

 

Er det ikke fart nok med Ashley Cole/Clichy? :)

Ashley Cole er mer enn god nok :)

Lenke til kommentar

Ville fått inn D. Luiz for Toure og muligens Enrique UP på backen hvis du vil ha inn litt mer tempo.

 

Flere som opplever at spillere blir liggende, man sjekker om han er skadet, han er ikke det, men når kampen er over er han skadet likevel?

 

Er det ikke fart nok med Ashley Cole/Clichy? :)

Ashley Cole er mer enn god nok :)

 

Ja, helt klart, og bedre enn Enrique. Men prioriterer man tempo høyt nok kan man fire på andre krav.

Lenke til kommentar

Ville fått inn D. Luiz for Toure og muligens Enrique UP på backen hvis du vil ha inn litt mer tempo.

 

Flere som opplever at spillere blir liggende, man sjekker om han er skadet, han er ikke det, men når kampen er over er han skadet likevel?

 

Er det ikke fart nok med Ashley Cole/Clichy? :)

Ashley Cole er mer enn god nok :)

 

Ja, helt klart, og bedre enn Enrique. Men prioriterer man tempo høyt nok kan man fire på andre krav.

clichy er jo enda bedre enn Enrique i mine øyne, men Enrique er også veldig god :) Eller så kan man bruke Taiwo som er min favoritt BPL ;)

Endret av Th3BTK
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd både Taiwo, UP Enrique og Evra, og jeg må si at jeg er mest fornøyd med Evra. Synes at både Taiwo og Enrique plasserer seg så merkelig hver gang motstanderen kommer til angrep. Litt vanskelig å forklare egentlig ...

Evra er ok, men jeg liker at han har 4* skill moves :)

Lenke til kommentar

Aliadiere må være den dårligste sølvspissen jeg noen gang har spilt med. På tre kamper har han to avslutninger, ingen på mål. Begge de to avslutningene var enorme sjanser som man skal score på.

 

Utaka og Sahar har henholdsvis seks og fire mål på de samme tre kampene. Ikke at det er noe å skryte av, men det sier noe om at det er Aliadiere som bare surrer rundt, aldri er involvert i noe og er vaksinert mot å treffe mål.

 

Edit: yes, ingen avlsutninger på Aliadiere i fjerde kamp, og det er ikke noe jeg unngår med vilje engang. Både Utaka og Sahar scorer naturligvis...

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Ja alltid mulig å få IF bare man kaster nok penger på EA.

Denne gangen kjøpte jeg bare 5 pakker.

 

Fem happy hour pakker? Det er jo 26kr pr. pakke det. Så du betalte vel 130kr for Maicon kan man si. Regner med det var HH pakker, siden det var i HH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...