Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vant nå St. Patricks day turneringen online for første gang. 7 500 Coins og en gullpakke med 3 rares, totalt 12 ting. De beste tingene jeg fikk var Knight, 74 sølvspiller, selger for rundt 2 500 og en 4-3-2-1 formasjon, den selger vel for litt.

 

Men det som er kulest. Nå står det at jeg får 15 000(!) hvis jeg vinner online igjen. Da snakker vi premie da. Noen som veit om premiene øker offline også?

Lenke til kommentar

Skjedde nettopp noe sykt vittig, selv om jeg synes litt synd på motstanderen.

 

Når spillere blir skada, så stopper de opp og holder seg til foten. Dette skjedde med spissen min mens motstanderen var under press, og han stoppa opp ca. på 16-meteren. Så lander ballen rett ved siden av den skada spilleren, og han jeg spilte mot prøvde å nå den, men spilleren min blokka veien for ham mens han holdt seg til foten. Da snappet jeg opp ballen og kom alene med GK og scorte. Dette var mot slutten av kampen, og stillingen var 1-1 før målet. Tror han ble litt sur da ja.

 

Fikk melding av han etterpå, hvor han skrev "y tramp".

 

This totally made my day! :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, tenker han ble frustrert da, ja. Husker jeg så på youtube der en spiller kom helt alene mot åpent mål. Motstanderens keeper hadde vært oppe på corner, men fyren kontret og kom altså alene. Tenker han skulle løpe ballen i mål isteden for å skyte, men spilleren fikk krampe inne i 16 meteren. Motstanderen kom stormende bak og tok skli takling, traff ballen og den gikk i mål allikevel. Haha, skal ikke gå an.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vant Ultimate Tournament tidligere i dag. Elsker spenningen med å åpne nye pakker! Noe spennende med hele opplegget, og gleder meg alltid til å se navnet på den beste spilleren lyser frem på midten av skjermen!

 

Åpnet den første pakken. Bare dritt, det eneste sjeldne kortet var et formasjonskort for managere. Tok vare på kontraktene, men hurtigsolgte det andre. Så var det den andre pakken. Ser på den vanlige animasjonen med kortene som stokkes, og venter spent på at et navn skal lyse opp midt på skjermen. Gomez! Han er jo in form! Jeg hylte av glede, og begynte allerede å planlegge formasjoner og hvem jeg skal selge for å få råd til noen verdige medspillere.

 

Synd at det finnes flere spillere med dette etternavnet. Faen ta deg, Alejandro Dario GÓmez.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere som kjøper gullpakker, har dere opplevd å få så mye søppel som denne gullpakka som jeg vant nå?

 

Taddei, Stokes, Muniain, fysisk form 2 %, gullkontrakt spiller, gullkontrakt manager, shiny gullkontrakt manager, fysisk form +60, moral +60, skudd +15, Santos logo og Santos bortedrakt.

 

Lurer også litt på om det er en finalist man møter i finalen. I de to finalene jeg har spilt har jeg møtt overraskende svak motstand, selv om jeg vant på straffekonk nå, etter at han utlignet i 85. min.

 

Edit: Stokes er jo irsk, kanskje jeg skal vente litt med å kalle han søppel :p Selv om det var litt seint mtp St. Patrick.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Ny scoringsrekord her, vant 13-2 i første kamp i Ultimate Tournament, og da spilte vi bare i 65 min før han quit'a. Begge hans mål kom på corner.

 

Det beste er at han aldri ga opp, før han quit'a.. La ikke fra seg kontrollen, gikk ikke på raid med keeper osv.

 

Han fikk rødt kort på en stopper på 7-2, skjønner godt at han ikke gadd å bytte inn noen eller stokke om på laget :p

Endret av LHUS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn, da var jeg ferdig med St. Patricks cupen. Totalt tjente jeg 100 000 coins, vant cupen to ganger, som vil si 7 500 og 15 000. I tillegg fikk jeg solgt alle bronsjespillerne jeg hadde i klubben, pluss at jeg trade litt gullspillere på lørdagen.

 

Må si meg veldig fornøyd med det, men tenk hvis man hadde vist om dette før. Kjøpt bronsjespillere for 150/200 i dagene før, så solgt de for 600 på fredagen og lørdagen. De Nord irske spillere gikk for 2 000, noe jeg virkelig ikke skjønner. Mulig noen misforsto reglene.

 

Kunne tjent milioner om man viste om denne turnerningen før.

Lenke til kommentar

Helvete! Ikke kjøp spillere på fylla.... Kjøpte aguero 86 (4-3-3) for 60 000, og ingen vil kjøpe han... Må selge han for 63200 for å ikke gå i minus på det kjøpet.... faaaakkk.... har prøvd å selge han siden lørdags morgning. idiotidiotidiotidiot.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...