Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Ja, helt umulig .Endte med å tape 4-0 i første kamp. Ikke verdt å bruke tid på etter min mening.

 

Vant nettopp den nye online for første gang. Ikke akkurat supre ting i pakkene. Den sjelden ble selfølgelig en gullkontrakt. Fikk også to sølvkort og et brosjekort. Bronsjekortet er en GK som er 0 i alt og som ikke har navn....

 

edit: viser seg at hvis jeg trykker på spilleren så er det Rafinha. Tror vi kvitter oss med han før han fucker opp alt..

 

edit 2: I pakke nr to får et "not found" training kort, som er er et fitness kort. Makan til bugs det var med disse pakkene a.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk EA det. De er ikke akkurat kjent for å "walk the talk".

 

-------

 

Jeg klarer bare ikke å slå meg til ro med et lag. Bygget et lag i forgårs, spilte to uavgjorte online kamper, men ble ikke fornøyd. Selv om laget hadde 100 i kjemi, var de treg på reaksjoner og ballkontrollen var overraskende dårlig. Jeg hadde noen svarte streker rundt om hvor spillere ikke gav kjemi til hverandre, men trodde ikke de skulle slå inn når jeg hadde 100 i kjemi allikevel. Dette laget bygget jeg: http://www.futhead.com/12/squad/110890

 

Nå skal jeg tilbake til 5-2-2-1 formasjon og bygge omtrent akkurat det samme laget som jeg hadde før jeg bygde det over. http://www.futhead.com/12/squad/193722 . Gameiro linker ikke sammen med Nani, men ellers linkes alle sammen så de bør bare oppføre seg fint!

Lenke til kommentar

Herregud, spiller turnering, og så henger det seg når jeg ser lagoppstillingen hans, ser ikke ut til at kampen starter.

 

Hvis det ender med at det står at jeg/vi mistet tilkoblingen eller noe, etter en halv evighet, røyk jeg ut av turneringa da? Er det noe å vente på, eller bare starte opp FIFA på nytt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken spiller vil dere anbefale meg å kjøpe, for så å selge igjen, for å få mest mulig profitt? Er rimelig lei av å sitte med rundt 2-3k hele tiden. :thumbdown: Er vanskelig å begynne på mitt "Meksikansk silver" prosjekt med så lite coins tilgjengelig som jeg har for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Skjer ofte, tydeligvis ikke fikset i patchen det heller... tror du taper kampen ja.

 

At de ikke har fikset den + replaybuggen er jo helt på tryne.

 

Jeg var tålmodig og ventet kanskje i fem min. Fikk opp feilmelding, men tapte ikke og fikk fortsette der jeg slapp :)

 

Mulig at han restarta og dermed tapte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...