Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Prøvde å spille en cupkamp i går, men 5 av 6 spillere avbrøt før kampstart. Når jeg endelig kommer inn i et game lagger fyren som en idiot, så jeg stikker før det er spilt 2 minutt.

Kjørte så en vanlig single game og første fyren trykket seg rett videre. Spilte kampen helt uten lag og tapte som vanlig. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å spille en cupkamp i går, men 5 av 6 spillere avbrøt før kampstart. Når jeg endelig kommer inn i et game lagger fyren som en idiot, så jeg stikker før det er spilt 2 minutt.

Kjørte så en vanlig single game og første fyren trykket seg rett videre. Spilte kampen helt uten lag og tapte som vanlig. =)

Kanskje de stikker fordi det er dårlig connection. Jeg spiller bare mot folk jeg får 3 streker med.

Lenke til kommentar

Bronse er faktisk gøy å spille med, jeg som har latterliggjort både sølv og bronse helt fra starten av, Tuppet ut Hazard fra den "feige" lagoppstillinga og fikk inn en relativt rask bronse-Sunu isteden.

 

Spiller man mot lag med kjemi på 40-50, så renner jo gjerne målene inn. Og over 900 mynter for halvspilt kamp er også helt greit. Har ikke blitt frakoblet en eneste gang etter oppdateringen, vanvittig deilig med riktig modifier.

Lenke til kommentar

Bronse er faktisk gøy å spille med, jeg som har latterliggjort både sølv og bronse helt fra starten av, Tuppet ut Hazard fra den "feige" lagoppstillinga og fikk inn en relativt rask bronse-Sunu isteden.

 

Spiller man mot lag med kjemi på 40-50, så renner jo gjerne målene inn. Og over 900 mynter for halvspilt kamp er også helt greit. Har ikke blitt frakoblet en eneste gang etter oppdateringen, vanvittig deilig med riktig modifier.

Jeg lurer på om de satt opp modifieren etter updaten, jeg ble disconnecta noen ganger og hadde 0,60. Og plutselig sto det 1,25 etter updaten.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som absolutt HATER når folk byr 250 over deg hele.. jævla.. tiden..... på en spiller man vil ha. Og man prøver å øke med 4000, 6000, 10000, og han stygge faen på den andre enden bare byr 250.... aaaarg! Vet ikke helt hvorfor, men det irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...